Al ik het goed begrijp is de standaard vering harder!Hans schreef:Viel mij op dat mijn Clubman met de H&R iets zachter geveerd was dan een standaard Clubman met sportonderstel..

Maar ik wil hem lager.

Fred bedoelt spoorverbredersHans schreef:Viel mij op dat mijn Clubman met de H&R iets zachter geveerd was dan een standaard Clubman met sportonderstel.. Dus de veren laat ik lekker zitten. Laag zat die GP
Ga je ook iets doen aan remkoeling à la Berthil / Challenge?Hans schreef:idd, die mogen wel 2cm zijn ofzo..
heb heel veel ruimte.. maandag even passen als de Tarox erop gaan..
Klopt, maar dan is er altijd naar een compromis gezocht voor de massa. Hans is geen massa, hij heeft ook zijn persoonlijke voorkeuren...PPCS schreef:De complete geometrie van een onderstel, zeker dat van de GP is gewoon uitvoerend getest en berekent. Ik zou daar niet snel iets aan veranderen eerlijk gezegd. Gewoon motortje beetje kietelen en klaar. Rammen met die bak![]()
![]()
Ja, alleen niet aangesloten...jbcola schreef:Zitten die sidemarkers daar standaard op misschien?
Dikke bak Hans!nog een spacer en dan is em nog 10 x mooier!!
Klopt, maar toch zit er verschil in per persoon in die groep van 2000. BMW heeft een naam hoog te houden ook qua veiligheid en zal op die manier de auto afstellen.PPCS schreef:Hoeveel "massa" koopt een GP.
Onze sponsors