205/40? aparte maat, waarom niet voor 215/40 gekozen? Mini staat idd een stukkie hoger, how come?
jbcola's R53
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
maar joey-mod vindt ik eigenlijk een must. maar misschien moet de lens houder niet zwart. ik twijfel zelf ook of ik ze zou meespuiten..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Dat telt niet ik kijk alleen naar dingen die af zijn..Harmar schreef:+ nog iets wat niet af is.Ragnar schreef:x2Berry M schreef:Mooi klepje...![]()
Ziet er strak uit.
maar joey-mod vindt ik eigenlijk een must. maar misschien moet de lens houder niet zwart. ik twijfel zelf ook of ik ze zou meespuiten..
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Vandaag het grootste deel van het dashboard gedemonteerd...
Er zat nog ergens een carkit in verstopt dus die hebben we eruit gesloopt, ondertussen heb ik de tellerplaten vervangen (niet dat het zo'n groot verschil is
) Het was toch de bedoeling dat ze donkerder zouden zijn dan de originele maar de kleur is bijna identiek...

Ook heb ik de metertjes verplaatst naar de console bij de toerenteller, das wel een serieuze verbetering
Alleen krijg ik de toerenteller nu niet vast geschroefd aangezien de boutjes te kort zijn, volgens real oem zijn het dezelfde
Er zat nog ergens een carkit in verstopt dus die hebben we eruit gesloopt, ondertussen heb ik de tellerplaten vervangen (niet dat het zo'n groot verschil is

Ook heb ik de metertjes verplaatst naar de console bij de toerenteller, das wel een serieuze verbetering
Alleen krijg ik de toerenteller nu niet vast geschroefd aangezien de boutjes te kort zijn, volgens real oem zijn het dezelfde
Onze sponsors