Heb het met brasso gepolijst, héél voorzichtig!
Gisteren zag het er prima uit, nu durf ik niet te kijken of het nog zo mooi is..
Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lenzen zijn top nu!
Hopelijk einde van de week de rest van de lampen weer terug ook. Dan de boel in elkaar trappen
Hopelijk einde van de week de rest van de lampen weer terug ook. Dan de boel in elkaar trappen

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zwarte remmenducts?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Martijn: niet eerlijk, jij wist het al!
Belachelijk veel kudo's voor de tip nog!
Belachelijk veel kudo's voor de tip nog!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Vind de BBQ (heb hem zelf ook) erg vet staan, meer 1 geheel zo. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
AH!
De aero grille?
Stiekem hoort het ook wel zo!
Dikke foto overigens
De aero grille?
Stiekem hoort het ook wel zo!
Dikke foto overigens
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Is de rand nu TB, zie ik dat goed? Staat goed. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Foto is niks bijzonders, de rand is wel TB inderdaad, dat maakt natuurlijk nèt het verschil 

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmiddag, als het goed is, de middendemper er tussenuit.
Zat niet helemaal in de planning, maar het ziet er naar uit dat de uitlaat is losgekomen bij de middendemper. Dan gelijk dat ding er onderuit en vervangen door een doorgaande pijp lijkt me.
Was dus niet helemaal de planning, ik had eigenlijk de PlayMini van Clarisse onder de mijne willen zetten en bij haar de JCW er onder gehangen. Dan is die van haar wat stiller, want de PlayMini heeft ook geen middendemper. Nou dat voordeel zit er dus niet meer in
Ik had dus een lek in de uitlaat, maar gelukkig was het niet de tussendemper die problemen gaf. Een van de beugels waar hij mee onder de auto zit was losgekomen, heb het ding er weer in laten lassen want dat was veel minder werk dan de demper er uit slopen én nieuwe beugels er op lassen.
Kan dus alsnog de PlayMini van Clarisse een keer onder de mijne hangen.
Zat niet helemaal in de planning, maar het ziet er naar uit dat de uitlaat is losgekomen bij de middendemper. Dan gelijk dat ding er onderuit en vervangen door een doorgaande pijp lijkt me.
Was dus niet helemaal de planning, ik had eigenlijk de PlayMini van Clarisse onder de mijne willen zetten en bij haar de JCW er onder gehangen. Dan is die van haar wat stiller, want de PlayMini heeft ook geen middendemper. Nou dat voordeel zit er dus niet meer in

Ik had dus een lek in de uitlaat, maar gelukkig was het niet de tussendemper die problemen gaf. Een van de beugels waar hij mee onder de auto zit was losgekomen, heb het ding er weer in laten lassen want dat was veel minder werk dan de demper er uit slopen én nieuwe beugels er op lassen.

Kan dus alsnog de PlayMini van Clarisse een keer onder de mijne hangen.

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kennen jullie de "drempel" bij Beek? Toen ik daar vanmiddag wegreed... Raakte ik mijn mijn skirts dat ding net niet!

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voorkant zoals het was:

Voorkant nu:

Achterzijde zoals het was:

Achterzijde nu:

Auto zoals die stond:

Auto nu:

Ja hij moet gewassen en de achterzijde moet nog een stukje omhoog. De auto staat niet echt mooi zoals hij nu staat. Wel stoer met de 'tuck' van de achterbanden, maar met die GP-skirts is het vragen om problemen..

Voorkant nu:

Achterzijde zoals het was:

Achterzijde nu:

Auto zoals die stond:

Auto nu:

Ja hij moet gewassen en de achterzijde moet nog een stukje omhoog. De auto staat niet echt mooi zoals hij nu staat. Wel stoer met de 'tuck' van de achterbanden, maar met die GP-skirts is het vragen om problemen..