Dark Silver R53 - Next...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
met meer camber maak je de achterkant alleen maar strakker, met minder camber geef je 'm minder grip en dus meer overstuur.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Top-route, zoiets wil ik ook graag snel eens ondernemen. Oh, en stuur overpakken is voor vrachtwagenchauffeurs! 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
ik snap de opmerking over "stuur overpakken" niet.
Op slip- & race- & driftcurses altijd geleerd : linkerhand hoort links en rechterhand blijft rechts. (en je geeft door)
De bestuurder pakt het stuur enkele malen aan begin van bocht op 12-uur beet , in plaats van op kwart voor drie te blijven, maar echt overpakken zie ik niet. Is dat wat jullie bedoelen?
Hij zou wel ietsje dichter op het stuur kunnen gaan zitten , maar dat is misschien alleen mijn persoonlijke voorkeur.?
Op slip- & race- & driftcurses altijd geleerd : linkerhand hoort links en rechterhand blijft rechts. (en je geeft door)
De bestuurder pakt het stuur enkele malen aan begin van bocht op 12-uur beet , in plaats van op kwart voor drie te blijven, maar echt overpakken zie ik niet. Is dat wat jullie bedoelen?
Hij zou wel ietsje dichter op het stuur kunnen gaan zitten , maar dat is misschien alleen mijn persoonlijke voorkeur.?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Je houdt je handen zoveel mogelijk op dezelfde plek, als je stoel goed staat kun je bijna 180 graden sturen zonder los te laten, wat genoeg is als je hard rijdt op circuit of openbare weg, op een krappe haarspeldbocht na misschien. Op die manier hou je veel meer controle over de auto.Marcel Always Open schreef:ik snap de opmerking over "stuur overpakken" niet.
Op slip- & race- & driftcurses altijd geleerd : linkerhand hoort links en rechterhand blijft rechts. (en je geeft door)
De bestuurder pakt het stuur enkele malen aan begin van bocht op 12-uur beet , in plaats van op kwart voor drie te blijven, maar echt overpakken zie ik niet. Is dat wat jullie bedoelen?
Hij zou wel ietsje dichter op het stuur kunnen gaan zitten , maar dat is misschien alleen mijn persoonlijke voorkeur.?
Onze sponsors