Dark Silver R53 - Next...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

26 jun 2012, 12:36

met meer camber maak je de achterkant alleen maar strakker, met minder camber geef je 'm minder grip en dus meer overstuur.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6591
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

04 jul 2012, 19:46

Wij schrijven ons alvast weer in!! :mrgreen:

Lekker dat je pa ook weer lekker kan/mag genieten van het rondscheuren!

Goed bezig Dave! 8)
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

04 jul 2012, 19:48

Lekker geluidje ook :)
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5253
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

04 jul 2012, 20:11

Haha, mooi man. Geniet van je vakantie. Leuke trip wel. Ben blij dat ik je tempo niet hoef bij te benen....
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

04 jul 2012, 20:49

Top-route, zoiets wil ik ook graag snel eens ondernemen. Oh, en stuur overpakken is voor vrachtwagenchauffeurs! :P
Gebruikersavatar
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6591
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

04 jul 2012, 21:46

Dat wordt een knop op het stuur Dave hahaha
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

04 jul 2012, 23:01

Jammer dat die rit niet voor iedereen is, lijkt me ook weleens wat
Gebruikersavatar
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6591
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

04 jul 2012, 23:50

2e tour was ook meesterlijk dus ik kan jullie op voorhand heel veel plezier toewensen!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8534
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

05 jul 2012, 00:09

ik snap de opmerking over "stuur overpakken" niet.
Op slip- & race- & driftcurses altijd geleerd : linkerhand hoort links en rechterhand blijft rechts. (en je geeft door)
De bestuurder pakt het stuur enkele malen aan begin van bocht op 12-uur beet , in plaats van op kwart voor drie te blijven, maar echt overpakken zie ik niet. Is dat wat jullie bedoelen?

Hij zou wel ietsje dichter op het stuur kunnen gaan zitten , maar dat is misschien alleen mijn persoonlijke voorkeur.?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

05 jul 2012, 04:57

Nieuwe rit?? Waar?? Wanneer?? I'm in!!!! >)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

06 jul 2012, 14:34

Marcel Always Open schreef:ik snap de opmerking over "stuur overpakken" niet.
Op slip- & race- & driftcurses altijd geleerd : linkerhand hoort links en rechterhand blijft rechts. (en je geeft door)
De bestuurder pakt het stuur enkele malen aan begin van bocht op 12-uur beet , in plaats van op kwart voor drie te blijven, maar echt overpakken zie ik niet. Is dat wat jullie bedoelen?

Hij zou wel ietsje dichter op het stuur kunnen gaan zitten , maar dat is misschien alleen mijn persoonlijke voorkeur.?
Je houdt je handen zoveel mogelijk op dezelfde plek, als je stoel goed staat kun je bijna 180 graden sturen zonder los te laten, wat genoeg is als je hard rijdt op circuit of openbare weg, op een krappe haarspeldbocht na misschien. Op die manier hou je veel meer controle over de auto.

Terug naar “Show your ride”