kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Hee Bas, goede mod he!!!!! ik mis het kompressor geluidje wel in de audi.
Ik merkte bij mijnmini dat hij makkelijker van onderuit door de toeren heen liep, dus iets meer koppel.
Ik heb op een dag de M7 cai en de milltek uitlaat onder mijn auto uitgehaald en ben erna een testrit gaan maken, deze twee mods hadden zeker een bijdragen aan het vermogen want zonder was onze mini niet meer vooruit te branden!!!!
veel plezier ermee!
Ik merkte bij mijnmini dat hij makkelijker van onderuit door de toeren heen liep, dus iets meer koppel.
Ik heb op een dag de M7 cai en de milltek uitlaat onder mijn auto uitgehaald en ben erna een testrit gaan maken, deze twee mods hadden zeker een bijdragen aan het vermogen want zonder was onze mini niet meer vooruit te branden!!!!

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hij ziet er echt dik uit in het echt joh!!!!! IRL
Ligt lekker laag ook! Echt een vet kleurtje!

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
***UPDATE***
Gister bij de Meilenwerk meet de strut overhandigd gekregen van Che! Nu snap ik de opmerking van " niet verfen of spuiten " pas haha. Ding ziet er heel profi uit. Thanks Che!
Vandaag maar eens even de strut er in gezet. Was heel erg gemakkelijk. Bankje naar voren. Rubbers er af en de bevestiging los draaien en de strut er tussen en weer vast draaien. Een kind kan de was doen
Dit is het resultaat:
Zonder hoedenplank:

Met hoedenplank:

Bevestiging met bank omhoog:

Ben reuze benieuwd of ik wat van die strut ga merken in de bochten
Dat zullen we snel genoeg weten! haha
Gister bij de Meilenwerk meet de strut overhandigd gekregen van Che! Nu snap ik de opmerking van " niet verfen of spuiten " pas haha. Ding ziet er heel profi uit. Thanks Che!
Vandaag maar eens even de strut er in gezet. Was heel erg gemakkelijk. Bankje naar voren. Rubbers er af en de bevestiging los draaien en de strut er tussen en weer vast draaien. Een kind kan de was doen

Dit is het resultaat:
Zonder hoedenplank:

Met hoedenplank:

Bevestiging met bank omhoog:

Ben reuze benieuwd of ik wat van die strut ga merken in de bochten

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Zo Bas,
Dat heb je snel gedaan.
Ziet er
uit.
Nu dan maar even een bochtig weggetje opzoeken he.
We horen de resultaten wel.
Annet
Dat heb je snel gedaan.
Ziet er

Nu dan maar even een bochtig weggetje opzoeken he.

We horen de resultaten wel.
Annet

Onze sponsors