Is wat, tegelijk problemen aan de versnellingsbak met onze zwarte MINI's.
Gelukkig zijn ze beiden ook weer gemaakt.
Blij te horen dat je weer veel plezier hebt met de MINI.
gr. Charlie
Ragnar's Mini cooper -> !!!SOLD!!!
- shopalicious
- Be Mini
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Zo was weer eens tijd om hier wat neer te zetten. jaja het is stil hier. en ja denizg het werd een beetje stoffig. dus hier bij een update.
Mini snort heerlijk rond. hij heeft het wel koud s'ochtends.. maar een kleine auto heeft het ook weer snel warm. alleen nu moet hij even wachten met warm worden want ik kan hen niet eens van zijn plek krijgen..
en het is nog niet eens helemaal een buikschuiver..
er liggen nog 2 kleine mods klaar. maar heb daar nu niet zoveel tijd voor. en veeeeelste koud...

Mini snort heerlijk rond. hij heeft het wel koud s'ochtends.. maar een kleine auto heeft het ook weer snel warm. alleen nu moet hij even wachten met warm worden want ik kan hen niet eens van zijn plek krijgen..

er liggen nog 2 kleine mods klaar. maar heb daar nu niet zoveel tijd voor. en veeeeelste koud...

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan kan jij nu helemaal doen hahaha. maar heb je tijd om even onze wegen sneeuwvrij te komen maken.
neen niet echt.. maar kijk naar de mini die het laagst ligt o de paarkeerplaats..GreyCooperS schreef:Nice![]()
Kon je m nog terugvinden onder al die sneeuw?

Dan kan jij nu helemaal doen hahaha. maar heb je tijd om even onze wegen sneeuwvrij te komen maken.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
JA ik moet denk ik straks maar gaan graven.. ben al blij dat hij niet zo laag als Ducks en GreyCooperS ligt. die hebben zeker en probleempje...BigD schreef:coole pica's ragnarmaar idd die komt effe niet van zn plekkie
same problem here
wordt wat morgen
![]()
Greetz BigD

Onze sponsors