Ik meen 1 gedeelte op oude manier en 1 gedeelte op basis van CO. Is wel al meegenomen in de berekeningspogramma's.ajede schreef:Gewoon Vd duurste uitvoering uitgaan, maar volgens mij maakt dat met nieuwe bpm berekeningsprogramma helemaal niks meer uit omdat het op CO uitstoot wordt berekend. :-)
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Ginoceros' Cooper S .... op zoek ???
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn 2 berekeningen, één volgens regels die golden in het bouwjaar van de auto en één volgens de huidige regels, je mag de berekening die het voordeligst voor je uitpakt hanteren. Bij huidige 2014 berekening is inderdaad alleen uitstoot van belang en maakt de cataloguswaarde niet meer uit.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nu eerst maar even beslissen wat ik met de A1 doe ... heb inmiddels een gegarandeerd bod.
Hee Alfa man !! Tijdje geleden !! Autoweek gaf idd de oude en nieuwe methode en beiden kwamen op ongeveer hetzelfde bedrag uit.frankie schreef:Er zijn 2 berekeningen, één volgens regels die golden in het bouwjaar van de auto en één volgens de huidige regels, je mag de berekening die het voordeligst voor je uitpakt hanteren. Bij huidige 2014 berekening is inderdaad alleen uitstoot van belang en maakt de cataloguswaarde niet meer uit.
Nu eerst maar even beslissen wat ik met de A1 doe ... heb inmiddels een gegarandeerd bod.
- audissimo
- Mod virus alert!
Bericht
Che!
Ik denk ik breek hier ook ff in wat betreft de douane beambte; die zijn jaren geleden al vervangen door belastinginspecteurs. en die zijn sinds dit jaar weer vervangen voor een brievenbus. Althans in Venlo...
Mocht er een controle gaan plaatsvinden dan zal je achteraf een oproep krijgen.
Gr Joeri
Ik denk ik breek hier ook ff in wat betreft de douane beambte; die zijn jaren geleden al vervangen door belastinginspecteurs. en die zijn sinds dit jaar weer vervangen voor een brievenbus. Althans in Venlo...
Gr Joeri
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben er inmiddels ook achteraudissimo schreef:Che!
Gr Joeri

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goeie nacht slaap gehad en wat zaken op een rijtje gezet .... gaat definitief een R53 worden .... moet toch wat te sleutelen hebben he

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Ginoceros op zoek naar een frisse R53 !!
Kickuh Boris en zou ik zelf wel willen, heb ook met Boy contact gehad over zijn GP die nu bij Klijn staat maar krijg het niet door de directie hier. Mini wordt 2e wagen en mijn hobby projectje. Mijn vrouw mag ermee rijden en die ziet zichzelf niet met zo'n grote vleugel door de wijk rijden

- speedy
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik ben ut niet ......
er is hier maar 1 baas .....speedy schreef:pittige directie bij jou op de zaak :-)
ik ben ut niet ......

- speedy
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Staat die te koop ?boris_brznjef schreef:En mijn witte? Dan ga ik wel naar een GP toe
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Peet is altijd weg geweest vd witte Mini van Marss dus stuur maar een mooi voorstel met foto's, prijs, kmstand etc.boris_brznjef schreef:Eigenlijk niet maar met een goed bod is alles te koop
Laatst gewijzigd door ginoceros op 31 dec 2014, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.