Fre's MCS Clubman: announcement
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ikzelf heb meer dan 10000km gereden met de melding dat ik nog 1700km te gaan had op die remmen. Eens ze echt versleten zijn krijg je wel een rode melding, dan pas moet je ze vervangen.
Mijn achterremmen doen het zelfs nog beter, ik zie al meer dan 15000km een melding en vorige maand is ze ineens met 600km afgenomen. Nu weer constant en nog steeds 600km te gaan.

Mijn achterremmen doen het zelfs nog beter, ik zie al meer dan 15000km een melding en vorige maand is ze ineens met 600km afgenomen. Nu weer constant en nog steeds 600km te gaan.

- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
en je ze moet vervangen
en op je eigen verantwoordelijkheid is
en voort zelfste geld zeggen ze u da je dan uwe volledige garantie kwijt bent.....ik kan het mij zo voorstellen
en wat doet ne mens dan.....DOKKEN
Maar ik ben er zeker van dat ze je gaan zeggen dat het gevaarlijk isFred schreef:Good to know, wist niet dat je via dit forum ook geld kon besparen
en je ze moet vervangen
en op je eigen verantwoordelijkheid is
en voort zelfste geld zeggen ze u da je dan uwe volledige garantie kwijt bent.....ik kan het mij zo voorstellen

en wat doet ne mens dan.....DOKKEN

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeft iemand tips hoe ik die beltline v outmotoring het beste kleef? Mijn eerste poging was niet super, en het tweede deurtje zat ik met een naad in de tape, wsl is die eerste meter overschot om te kunnen testen? Als het zo niet is, is het behoorlijk onnozel
. Heb het idee dat ik het beter kon afwerken met gewone tape 

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je moet het natmaken met water een beetje afwasmiddel. PM Ida maar even, die weet de juiste truuk.
Maar het is mij zelfs gelukt in de vrieskou, zonder water, dus dat moet jou ook lukken zo, lijkt me. Amateur
Maar het is mij zelfs gelukt in de vrieskou, zonder water, dus dat moet jou ook lukken zo, lijkt me. Amateur

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb de beltline ook gewoon droog geplakt. Rustig stukje van 20cm en goed uitwrijven met hulp van schilderstape en scherp stanleymes. In totaal 2 uur bezig geweest met gehele auto.
en wat jbcola zegt: het is ook een beetje Fingerspitzegefühl!
en wat jbcola zegt: het is ook een beetje Fingerspitzegefühl!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag buiten wat geklust, had geen zin om binnen die beltline te kleven. Krijg de mini om te beginnen niet over die grote bult, en eens ie er over was heeft het niet gestopt met regenen
. Uiteindelijk gewoon binnen gekropen, maar wou toch een foto nemen, ben namelijk niet van plan om nog tot daar te rijden voor n foto'tje
.

Laatst gewijzigd door Fred op 25 sep 2010, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors