Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 jan 2013, 09:36

Komt het nou door de foto's of hebben de voorste schijven serieuze groeven?

T.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 12:24

cooperke s schreef:Komt het nou door de foto's of hebben de voorste schijven serieuze groeven?

T.
1. Heerlijk on-topic ;)
2. Het lijkt veel erger dan het is, er is wel wat groef-vorming, maar niet heel ernstig. (Niet diep en geen scherpe dalen/pieken oid)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 jan 2013, 16:03

Wat moet ik dan zeggen,wow die staat heerlijk laag,lekker stanced....pffff.

Je hebt het niet zo voor me hé,maar geen probleem ik hou men mond voortaan wel :wink:

Lekker scheur plezier!

Choi!

T.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 16:40

wrm ga je m achter hoger zetten? Zou 'm eerder aan de voorkant lager zetten. Ik raakte de drempel altijd bij Beek, kunnen ze best tegen. Met de Dubman raak ik alles wat ook maar hoger dan 1cm omhoog steekt, maar om 'm daar nou voor omhoog te schroeven...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2013, 16:41

Ja die aero grill doet het hem wel staat veelbeter dan de standaard lamel...heb je nou dat onderste randje ook TB laten spuiten of alleen die dikke rand????

ik rij zelf nu al een lange tijd met de aero maar blijf het zo dik vinden.
burn rubber not your soul

Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

10 jan 2013, 19:31

Lekker bezig GP broeder. :D

Die van mij stond eerst ook flink laag, maar idd je side skirts lopen dan overal aan. :(
Dus nu wat hoger.

Het blijft opletten omdat de GP skirts lager zijn dan de andere, en ze zijn erg kostbaar. :shock:
Maar ze staan zo VET. 8)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jan 2013, 23:03

goed bezig 8) zou idd voorkant iets lager zetten als er niets schuurt ofzo :wink:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2013, 01:53

Achter hoger omdat de wielen niet in de wielkassen aanlopen, maar de shirts op de weg. Wielkassen zou ik niet erg vinden, die zijn best te betalen enzo, maar de skirts zijn belachelijk duur ;)

Oh en ik krijg met geen mogelijkheid een krik onder de auto zonder eerst op blokken (lees: houten balk) te rijden. Function over form :)

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2013, 01:54

cooperke s schreef:Wat moet ik dan zeggen,wow die staat heerlijk laag,lekker stanced....pffff.

Je hebt het niet zo voor me hé,maar geen probleem ik hou men mond voortaan wel :wink:

Lekker scheur plezier!

Choi!

T.
Dat is zéker niet expres!

Franklyn: onderste randje is gewoon zwart. :)

speedy
NMC Legend
NMC Legend

11 jan 2013, 07:53

soms moet je wel voor gebruik gaan en niet voor de looks wil je er vaak van kunnen genieten 8)
voorruit achter omhoog dan maar :mrgreen:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2013, 08:26

boris_brznjef schreef:.Anders doe je toch gewone skirts op je GP?
:s :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2013, 08:45

Ok, als ze tijdens het rijden de grond raken is het wellicht wat te laag voor je. Kan me wel voorstellen dat je met die GP skirts, gezien de kostprijs, wat voorzichtiger bent.

Die houten blokken zijn al vier jaar m'n vrienden, zonder die twee had ik geen enkele auto meer kunnen opkrikken.. :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2013, 09:50

Ik had blokken gemaakt van ±3,5cm en dat was altijd wel genoeg. Red ik nu ook niet meer. Ja misschien als ik ook een nieuwe krik koop, maar dat gaat me wel vrij ver ;)

Achterkant een stukje omhoog, ook omdat de 'rake' niet echt mooi is. De auto lijkt een beetje achterover gezakt. Alsof ik een blok beton achterin heb liggen :P

Terug naar “Show your ride”