@johnny: ja we blijven idd een beetje bezig zit ook nog genoeg in de planning
@fred: ja hij wordt asap gespoten
@ries: het was idd een productieve dag
@rini: nee hij hang eigenlijk niet echt laag opzich, miss dat het op foto lijkt je moet het ook zeker keertje irl checken en de hoogte was echt gewoon een gok maar hij gaat zoals het er nu uitziet mat zwart worden lijkt me het subtielst
@maaij: jaja spuiten moet echt asap gebeuren al moet ik zeggen dat nu ik em zo wat vaker zie ik het toch ook wel wat begin te vinden
@bas: ja veel zuigkracht ben benieuwd of ik het ook echt ga merken en miss wordt de achterkant zo ook wel minder vies
Ziet er cool uit Danny!
De volgende mod moet nu wel andere uitlaatstukjes worden hoor want die colablikjes lijken nu NOG kleiner door die kaasschaaf aan de onderkant!
MaVaEe schreef:Ziet er cool uit Danny!
De volgende mod moet nu wel andere uitlaatstukjes worden hoor want die colablikjes lijken nu NOG kleiner door die kaasschaaf aan de onderkant!
@dennis: thanks dude maar om het alleen daar voor te doen trouwens mocht je nog steeds ook 1 willen moet we het daar maar eens over hebben miss
@mitchell: thanks en ik heb em al effe zwart geshopt en moet zeggen dat gaat em voorlopig worden binnekort en de lokatie, bij mijn oude stage op het terrein echt gaaf ik zal is effe informeren miss dat we wel een keertje soon met zn 2en een shootje daar kunne houden
@bas: jij zit ook vol goede ideen he
@maarten: thanks kerel ennuhh ja klopt moeten echt andere eindstukkies op nu eigenlijk trouwens wel een leuke naam kaasschaaf die is nog vrij nieuw
@coen: welke zijn dat? zien er dik uit
Greetz BigD
Laatst gewijzigd door BigD op 06 apr 2009, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.