speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zonder gekheid: pleur er even allemaal nieuwe lampjes in. MINDBLOWING! Je hebt een nieuw dash.speedy schreef:ja 1 lampje kapot
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht

"koos, nu zagen we een jonge man met een defect in z'n tellerplaat. Wat vind je daar van?"
"Nou volgens artikel 52355 van het wetboek is het niet echt verboden, maar bladiebladiebla"
Hoho, laten ze het maar niet horenspeedy schreef:ja 1 lampje kapot

"koos, nu zagen we een jonge man met een defect in z'n tellerplaat. Wat vind je daar van?"
"Nou volgens artikel 52355 van het wetboek is het niet echt verboden, maar bladiebladiebla"
- speedy
- NMC Legend

Bericht
nog 1 weekje geduld en dan zitten de meters er eindelijk in 
dinsdag ff de velgen opnieuw laten balanceren want stuur trilt heel licht bij 80 km per uur en wil dat verholpen hebben maar kan ook door de spacers komen
maar die blijven er toch tussen dus dan maar geen 80 meer rijden
zal aankomende maanden veel gebruik maken van mijn AX vrees ik want wat een tyfus weer zeg
dinsdag ff de velgen opnieuw laten balanceren want stuur trilt heel licht bij 80 km per uur en wil dat verholpen hebben maar kan ook door de spacers komen
maar die blijven er toch tussen dus dan maar geen 80 meer rijden
zal aankomende maanden veel gebruik maken van mijn AX vrees ik want wat een tyfus weer zeg
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
pffff die stuur trilling is waarschijnlijk je zenuwen voor volgende week wanneer de meters eindelijk hun werk kunnen doen........... :lol
ik heb alvast een volgende mod bedacht voor je als je.......

ik heb alvast een volgende mod bedacht voor je als je.......

burn rubber not your soul

Onze sponsors