"De reden hiervan is dat de MINI teveel (Is teveel mogelijk dan?!) verlaagd is en er geen spoorverbreders op zitten, waardoor het aan zou lopen. "
Jemig wat een onzin zeg.... In duitsland zijn spoorverbreders zelfs verboten.
Daarnaast... Verbreden om aanlopen te voorkomen? Klinkt alsof ze een setje spacers moeten verkopen om niet failliet te gaan ofzow....
Ik zou duidelijk maken dat dit meteen het laatste bezoek is aan deze 'MINI' dealert.
Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En hij wil ook al niet naar Breeman... blijft er weinig over in de buurt Tijn
P5ycH0 schreef:Ik zou duidelijk maken dat dit meteen het laatste bezoek is aan deze 'MINI' dealert.

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
APK is toch gratis bij een beurt? Neem aan de herkeuring dan ook?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik weet dat Ragnar ook afkeur had omdat die te laag stond en zn wielksaten naar god waren (aan de binnenkant)...maar blijft t raar vinden..
En wat Tycho zegt..spacers om aanlopen te voorkomen
En wat Tycho zegt..spacers om aanlopen te voorkomen

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja, spacers om aanlopen te voorkomen. Dat is toch niet zo raar? Ik weet iemand die een keer een klapband kreeg omdat ze band tegen de stelring aanliep....Peter...
Als het werkelijk aanloopt is het simpelweg afkeur, daar is niks raars om stoms aan, maar volkomen logisch. Ik blijf het alleen raar vinden dat Martijn er al zo lang mee rijdt en dat er nog niks gebeurd is. Maar als het aanloopt is het simpelweg afkeur. Niks meer, niks minder...

Als het werkelijk aanloopt is het simpelweg afkeur, daar is niks raars om stoms aan, maar volkomen logisch. Ik blijf het alleen raar vinden dat Martijn er al zo lang mee rijdt en dat er nog niks gebeurd is. Maar als het aanloopt is het simpelweg afkeur. Niks meer, niks minder...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dat heeft toch niks met te laag staan te maken, dat komt omdat t wiel te ver naar binnenstaat tov van de veerppoot dinges en daar dus tegenaan loopt...
Maar ik snap niet dat als je gewoon rijdt met de mini er geen problemen met aanlopen zijn, dat er dan nu een monteur blijkaar wel is gaan rijden en iets gehoord heeft waardoor die nu wel aanloopt? of is er een APK standaard hoeveel mm / cm er tussen binnenkant wiel en schokbreker moet zitten..
ik blijft t raar vinden...
Maar ik snap niet dat als je gewoon rijdt met de mini er geen problemen met aanlopen zijn, dat er dan nu een monteur blijkaar wel is gaan rijden en iets gehoord heeft waardoor die nu wel aanloopt? of is er een APK standaard hoeveel mm / cm er tussen binnenkant wiel en schokbreker moet zitten..
ik blijft t raar vinden...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat heeft wel te maken met hoe laag je rijdt. Als je laag gaat komt de band in de buurt van de stelring. Spacer ertussen en het probleem is opgelost. Maar wat je zegt (en ik ook) is dat het raar is dat het nu ineens aanloopt en daarvoor niet. Een mm speling is voldoende, het mag gewoon niet aanlopen.
MINI Dubman '07 PureSilver

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is het misschien zo dat ie nu niet aanloopt omdat de band niet in de buurt van de stelring is, maar dat dat wel kan gebeuren als je 'm gaat verstellen?
Of te wel: de stelring is niet in alle standen vrij van de band.
Of te wel: de stelring is niet in alle standen vrij van de band.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt me een vreemde redenatie van de garage dan: als ik een willekeurige bout van het onderstel losdraai komt die ook tegen de band aan...
Ik zou iig ff duidelijke uitleg eisen!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
TBL heeft ook een aantal zaken die "mogelijk" problemen geven bij een steekproef.
Zo is het rek met 4 lampen discutabel en demonteren ze een deel dat als de steekproef komt de
draden doorgaan. Dit doen we elk jaar.
Vorig jaar zijn de spacers er even afgeweest.
Vandaag is even de schakelaar voor de hoogtestelling van de lampen er uit gehaald.
De zwarte koplampen hebben dat namelijk niet en dan hoort er geen schakelaar te zitten of het
moet werken.
Kortom, beetje klantvriendelijk handelen, denken en service onderscheiden de goeie.
(PS ook TBL blijft even logeren, wat zaken doen voor de 4e MU)
Zo is het rek met 4 lampen discutabel en demonteren ze een deel dat als de steekproef komt de
draden doorgaan. Dit doen we elk jaar.

Vorig jaar zijn de spacers er even afgeweest.

Vandaag is even de schakelaar voor de hoogtestelling van de lampen er uit gehaald.
De zwarte koplampen hebben dat namelijk niet en dan hoort er geen schakelaar te zitten of het
moet werken.

Kortom, beetje klantvriendelijk handelen, denken en service onderscheiden de goeie.

(PS ook TBL blijft even logeren, wat zaken doen voor de 4e MU)

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jongens, jongens wat negatief weer!
Denk je nou echt dat de dealer spacers en verlengde wielouten wil verkopen?!? Ze weten niet eens waar ze dat zo 1 2 3 moeten bestellen.
Zijn jullie allemaal APK keurmeester ofzo?
Ga er maar vanuit dat er bij volledig uitveren of insturen ergens iets aanloopt en dat mag volgens mij niet. Zal het morgen is navragen als ik er aan denk.
Denk je nou echt dat de dealer spacers en verlengde wielouten wil verkopen?!? Ze weten niet eens waar ze dat zo 1 2 3 moeten bestellen.
Zijn jullie allemaal APK keurmeester ofzo?
Ga er maar vanuit dat er bij volledig uitveren of insturen ergens iets aanloopt en dat mag volgens mij niet. Zal het morgen is navragen als ik er aan denk.
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Word nog wat met mijne dan ...
Nou weet ik gelijk dat jij de mini hebt gekocht waar ik eigenlijk voor was wezen kijken bij dubbelsteyn
Nou weet ik gelijk dat jij de mini hebt gekocht waar ik eigenlijk voor was wezen kijken bij dubbelsteyn

Low , lower , lowest ...
Onze sponsors