Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Sportspack Mark
- Be Mini
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanavond ff een poging gedaan om de stoel te monteren. Daar heb ik alleen een T30-butje voor nodig, dus dat doe ik wel als m'n schoonpa over twee weken terug is van vakantie. 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat bitje is het probleem niet direct, maar ben toch bang dat ik iets verkeerd doe... dan maar ff wachten tot de ervaren klus-assistentie weer aanwezig is! 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wat gaat er niet goed dan? als je de Sparco op je OEM frame monteert zou het toch 1 op 1 moeten passen?
Nu weet ik uit eerste hand hoe lastig een setje stoelen monteren kan zijn, maar dit zou een 1 op 1 swap moeten (kunnen) zijn...
Nu weet ik uit eerste hand hoe lastig een setje stoelen monteren kan zijn, maar dit zou een 1 op 1 swap moeten (kunnen) zijn...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb geen fatsoenlijke dopsleutel en dit is typisch zo'n klusje dat je beter gewoon op de oprit met alle gereedschap onder handbereik kunt doen, dan in een donkere parkeerkelder waar je telkens 10 minuten moet lopen als je iets nodig hebt. 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmorgen ff de olie + filter laten verversen (wederom bij Kuil Banden, wederom top geholpen voor een fijn prijsje) en ik heb al een vers setje bougies klaarliggen, dan issie weer fris wat dat betreft. 

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heh, grappig, dat heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan. Nouja, die bougies niet, die zijn amper 10k km oud 
Vers filtertje, nieuwe olie erin en rijden maar!

Vers filtertje, nieuwe olie erin en rijden maar!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kom ik tussen de fotospullen zomaar een stel flitsers tegen... meteen maar ff meegenomen om te gebruiken:

Verder weinig nieuws. Shag heeft z'n Cooper S voorzien van wat Aero-delen, de originele delen komen binnenkort op mijn bolide (o.a. de zijskirts). Stoel zit er ook nog niet in, maar m'n schoonpa komt morgen terug van vakantie...

Verder weinig nieuws. Shag heeft z'n Cooper S voorzien van wat Aero-delen, de originele delen komen binnenkort op mijn bolide (o.a. de zijskirts). Stoel zit er ook nog niet in, maar m'n schoonpa komt morgen terug van vakantie...

Onze sponsors