PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind ze veelste smal. Je hebt zo'n brede neus, als je daar lijnen over trekt moet je die ook lekker breed doen.
iDD>....... dr af die meuk en dikke strepen laten doen door Youri
iDD>....... dr af die meuk en dikke strepen laten doen door Youri
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Luchtbellekes vind ik echt niet kunnen, zeker niet mee akkoord gaan, vervangen die handel en anders op hun kosten naar BadSmini?! Of was het gewoon een gift zonder dat je nog iets "tegoed" had van ze?Maaij schreef:Kijken wat de dealer morgen zegt
Anders idd toch naar Youri

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er goed uit Maaij! Ik zou ze niet doortrekken, de strepen zijn al dun en dicht op elkaar en als ze dan ook je bumpers zitten lijkt het net alsof je auto doormidden gezaagd wordt. Dat zou 'm optisch te smal maken. Maar ieder voor zich natuurlijk 
Veel plezier ermee!
Grtz Henk

Veel plezier ermee!
Grtz Henk
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Hallo Maaij,
De stripping ziet er zo op de foto goed uit, staat mooi bij de dark silver kleur en het zwart dak. Ik zou hem ook niet door trekken, zo laten. Wel heel erg jammer dat er luchtbellen inzitten.
Gr Kim
De stripping ziet er zo op de foto goed uit, staat mooi bij de dark silver kleur en het zwart dak. Ik zou hem ook niet door trekken, zo laten. Wel heel erg jammer dat er luchtbellen inzitten.

Gr Kim
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er super uit Maaij, geeft de auto nog een stoerder uiterlijk.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Thanks iedereen voor de reply.
Doortrekken met zo'n dunne strepen is inderdaad geen goed idee, goede tip dus
Met dikkere strepen zal dit wel erg mooi staan.
Vanmorgen naar de dealer geweest. Hier het resultaat:

Eerst wilde ze de strepen opnieuw gaan plakken, maar ze kunnen mij niet garanderen dat het nu wel 100% luchtbel vrij is (Moeilijk te plakken, stickers zijn van slechte kwaliteit etc.).
Ik heb toen maar besloten om de striping eraf te halen. Komt dus (voorlopig) ook geen nieuwe striping op.
Doortrekken met zo'n dunne strepen is inderdaad geen goed idee, goede tip dus

Met dikkere strepen zal dit wel erg mooi staan.
Vanmorgen naar de dealer geweest. Hier het resultaat:

Eerst wilde ze de strepen opnieuw gaan plakken, maar ze kunnen mij niet garanderen dat het nu wel 100% luchtbel vrij is (Moeilijk te plakken, stickers zijn van slechte kwaliteit etc.).
Ik heb toen maar besloten om de striping eraf te halen. Komt dus (voorlopig) ook geen nieuwe striping op.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Maak niet uit hoor. Ieder zijn ding natuurlijk. Als je het niet mooi vindt moet je het eerlijk zeggen.
Hier heb ik tenminste wat aan
Dit zijn stripings wat je in het echt moet zien. Op foto's moeilijk te beoordelen. Ik vind de looks juist goed bij mijn MINI passen. Stoerder, maar niet TE. Bij jouw MINI zal het zeker te smal zijn
Hier heb ik tenminste wat aan

Dit zijn stripings wat je in het echt moet zien. Op foto's moeilijk te beoordelen. Ik vind de looks juist goed bij mijn MINI passen. Stoerder, maar niet TE. Bij jouw MINI zal het zeker te smal zijn

Laatst gewijzigd door Maaij op 06 jul 2007, 13:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors