R60 Countryman S All4 exit wordt R59 JCW pag63
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die striping noemen ze 'tattoo' als ik het goed heb. Weet nog niet wat ik er van vinden moetKees en Annet schreef:bij MINI Munchen dealer
een matte Countryman
en er stonden 2 auto's met nieuwe striping (hier 3 foto's)

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Hier wat foto's van de mini shop in BMW Welt in Munchen (het is zonde om ze niet te laten zien)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi, moet je bij Bmw-welt eerst reserveren als je wilt langskomen voor het museum? Ik denk in november een week vrij te nemen en lekker in zuid-deutschland te gaan relaxen (en minirijden).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nice pica's
@Marcel: je hoeft niet reserveren voor het museum, gewoon een kaartje kopen aan de kassa, that's it
!

@Marcel: je hoeft niet reserveren voor het museum, gewoon een kaartje kopen aan de kassa, that's it

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die matte CM is wel dik! Leuk dat ze het logo achter, de betlline en alle andere chrome ook hebben aangepakt
Wel niet op een maandag, dan is het Museum dicht. (Welt is wel open)Marcel Always Open schreef:hoi, moet je bij Bmw-welt eerst reserveren als je wilt langskomen voor het museum? Ik denk in november een week vrij te nemen en lekker in zuid-deutschland te gaan relaxen (en minirijden).
Die matte CM is wel dik! Leuk dat ze het logo achter, de betlline en alle andere chrome ook hebben aangepakt

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wederom gaaf en leuke foto's! Thanks fot sharing!

Traditionele Duitse klederdracht?

Ik bedoelde eigenlijk die kerel links in z'n (apen)pakkieKees en Annet schreef: Sven dit was de jongeman die de rondleiding door de fabriek deed. (en buiten de fabriek mochten we wel foto's maken, dus ik heb hem maar even op de gevoelige plaat vastgelegd)
Als je een afspraak maakt met Magna Steyer in Graz, krijg je met hem te maken (dus geen John en John in Oxford) maar hij is wel heel gemakkelijk en laat uiteindelijk heel veel zien in de Fabriek.
ps Hij vertelde ook dat in 2012 de Paceman bij hun gemaakt gaat worden, en daar waren ze heel blij mee.
daar heb ik ook stiekem een foto (zie hierboven) van gemaakt, deze aankondiging hing op het prikbord in de hal

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Was een Oostenrijkse groep >> Dus dan gaat men zo gekleed.

Sven schreef:Wederom gaaf en leuke foto's! Thanks fot sharing!![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk die kerel links in z'n (apen)pakkieKees en Annet schreef: Sven dit was de jongeman die de rondleiding door de fabriek deed. (en buiten de fabriek mochten we wel foto's maken, dus ik heb hem maar even op de gevoelige plaat vastgelegd)
Als je een afspraak maakt met Magna Steyer in Graz, krijg je met hem te maken (dus geen John en John in Oxford) maar hij is wel heel gemakkelijk en laat uiteindelijk heel veel zien in de Fabriek.
ps Hij vertelde ook dat in 2012 de Paceman bij hun gemaakt gaat worden, en daar waren ze heel blij mee.
daar heb ik ook stiekem een foto (zie hierboven) van gemaakt, deze aankondiging hing op het prikbord in de halTraditionele Duitse klederdracht?

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
wat een gedoe over een lederhose. Sven z'n buurman draagt ze waarschijnlijk ook al.
Annet en Kees, hoe zit het met de prijzen van de MINI Shop bij BMW-Welt? Krijg je veel korting of niet echt spectaculair?
Annet en Kees, hoe zit het met de prijzen van de MINI Shop bij BMW-Welt? Krijg je veel korting of niet echt spectaculair?
Gr, Marcel
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Geen korting Marcel.
Maar wel alles wat er in het boekje staat.
En dat zie je nergens.
Maar wel alles wat er in het boekje staat.

En dat zie je nergens.
Marcel Always Open schreef:wat een gedoe over een lederhose. Sven z'n buurman draagt ze waarschijnlijk ook al.

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Even wat stof afblazen.
Nu ik (Annet) een Iphone 4s heb moet er natuurlijk ook een nieuwe Snap-in komen.
De Iphone moet natuurlijk wel in stijl opgeladen worden.

Nu ik (Annet) een Iphone 4s heb moet er natuurlijk ook een nieuwe Snap-in komen.
De Iphone moet natuurlijk wel in stijl opgeladen worden.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
handig!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance