1) Goed nieuws; de MINI blijft toch langer in m'n bezit. Kan er toch geen afscheid van nemen
2) Slecht nieuws; ze hebben helaas vandalisme gepleegd op de MINI. Ze hebben met een scherp voorwerp een rondje om de auto gelopen, waardoor flinke krassen over verschillende delen van de wagen zijn ontstaan. Tevens hebben ze de stickers met "Park Lane" aan de zijkanten los getrokken..
Dit was op de achterklep...
2) Goed nieuws; de delen zijn allemaal opnieuw gespoten, de zijkanten zijn voorzien van nieuwe stickers, en heb ik gelijk m'n motorkap onder handen laten nemen zodat er geen steenslag meer op zit en ook daar een nieuwe sticker op laten zetten. Verder is de MINI opnieuw verwend met een lakverzegeling. Maandagmiddag ga ik hem weer ophalen
3) Grappig nieuws; Op Facebook kwam ik ineens m'n MINI tegen bij "The Best MINI's"
Triest hoor dat vandalisme verhaal , had dat niet verwacht hier in da hood haha eerder dat hij dan helemaal weg zou zijn ... mooi dat t weer opgelost is iig
Zojuist heeft de MINI een nieuwe eigenaar gekregen.
Toch wel een beetje met pijn in het hart zag ik hem weg rijden, maar nu weet ik wel dat er volop genoten gaat worden van deze schitterende MINI!
De beste mensen hebben zich al reeds aangemeld op het forum, dus hij zal gelukkig wel in zicht blijven! Al zal het spotten niet meer hier in de randstad gebeuren, maar in het verre Groningen