Je kan ook zoals zo'n Dodge Charger de strepen horizontaal over je motorkap doen, een dikke streep met aan beide zijde een dun streepje, lijkt me erg origineel!!
gr.
floris
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit design qua strepen vind ik ook wel gaaf:

En dat dan in zwart op je motorkap en in darksilver op je dak! Best gaaf denk ik! En origineel!

En dat dan in zwart op je motorkap en in darksilver op je dak! Best gaaf denk ik! En origineel!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Shopje:

Tip: Koop wat zwart papier en ga wat knippen en probeer zo te bepalen wat de maten zijn van je design! Heb ik met de vipers ook gedaan. Gewoon wat A4tjes uit de printer gepakt en toen aan elkaar gemaakt met plakband en zo de maat bepaald. Het is maar een idee...

Tip: Koop wat zwart papier en ga wat knippen en probeer zo te bepalen wat de maten zijn van je design! Heb ik met de vipers ook gedaan. Gewoon wat A4tjes uit de printer gepakt en toen aan elkaar gemaakt met plakband en zo de maat bepaald. Het is maar een idee...
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind dit ontwerp ook erg geslaagd voor op een mini, maar dan wel een S, want anders worden de strepen te lang.
Thankx! Is ook DE manier om te zien of het wat wordt/isnew mini schreef:Wel heel mooi Henk!! Je bent weer lekker bezig met shopen![]()

Vind dit ontwerp ook erg geslaagd voor op een mini, maar dan wel een S, want anders worden de strepen te lang.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik zit te denken aan dit design, maar dan met rechte lijnen (omdat de lijnen op de motorkap ook redelijk recht zijn).
Dit dan i.c.m een carbon hoodscoop en een setje verstralers. Lijkt me wel gaaf uitzien
Thanks Henk,henkietenk schreef:
Ik zit te denken aan dit design, maar dan met rechte lijnen (omdat de lijnen op de motorkap ook redelijk recht zijn).
Dit dan i.c.m een carbon hoodscoop en een setje verstralers. Lijkt me wel gaaf uitzien

Laatst gewijzigd door Maaij op 08 jul 2007, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
heey maaij vraagje he, ik heb het hele forum al nagezocht over verlagingsveren voor de R56 maar kan niks vinden. ik meen dat ik ergens gelezen heb dat jij veren kon kopen met korting? was dat een groupbuy of een eenmalige actie van een leverancier? ik weet het niet meer.
waarschijnlijk word deze week een nieuwe mini besteld voor mijn moeder en deze moet waarschijnlijk wel verlaagd worden
waarschijnlijk word deze week een nieuwe mini besteld voor mijn moeder en deze moet waarschijnlijk wel verlaagd worden

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk anders ff in het topic van Coendek, daar heb ik een paar foto's geplaatst van een modelautootje van mij met vipers tot de scoop en de scoop ook zwart. Ik weet alleen niet hoe dat carbon gaat staan bij de zwarte vipers? Is het geen idee om zwarte strepen + zwarte scoop of carbon strepen + carbon scoop te nemen? Maar ik weet ook weer niet of carbonstickers er wel mooi uit zien? En misschien dat de carbonstickers een iets ander patroon hebben dan de carbonscoop? Mmm, lastig! Ben iig benieuwd naar je uiteindelijke keuze en vooral naar het resultaat!
Succes!
Grtz HenkTenk
Dat wordt dan wel een gaaf setje stickers! En dat i.c.m. die verstralersMaaij schreef: Thanks Henk,
Dit dan i.c.m een carbon hoodscoop en setje verstralers. Lijkt me wel gaaf uitzien

Kijk anders ff in het topic van Coendek, daar heb ik een paar foto's geplaatst van een modelautootje van mij met vipers tot de scoop en de scoop ook zwart. Ik weet alleen niet hoe dat carbon gaat staan bij de zwarte vipers? Is het geen idee om zwarte strepen + zwarte scoop of carbon strepen + carbon scoop te nemen? Maar ik weet ook weer niet of carbonstickers er wel mooi uit zien? En misschien dat de carbonstickers een iets ander patroon hebben dan de carbonscoop? Mmm, lastig! Ben iig benieuwd naar je uiteindelijke keuze en vooral naar het resultaat!

Succes!
Grtz HenkTenk
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Het is gewoon een doorlopende actie. De prijs incl. montage is €280.
Montage is tussen de 1-2 uur. Pm me maar als je het adres wilt hebben (wel in Venlo).
Verlaging is een must voor de R56biermagnaat schreef:heey maaij vraagje he, ik heb het hele forum al nagezocht over verlagingsveren voor de R56 maar kan niks vinden. ik meen dat ik ergens gelezen heb dat jij veren kon kopen met korting? was dat een groupbuy of een eenmalige actie van een leverancier? ik weet het niet meer.

Het is gewoon een doorlopende actie. De prijs incl. montage is €280.
Montage is tussen de 1-2 uur. Pm me maar als je het adres wilt hebben (wel in Venlo).
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- niels coopers
- Nieuwsgierig
Bericht
hey ja ziet super uit !!!
ja ik kan ook niet wachten tot mijne er is
zeker niet nu ik jullie mooi mini weer zie !!!
veel plezier er mee
ja ik kan ook niet wachten tot mijne er is
zeker niet nu ik jullie mooi mini weer zie !!!
veel plezier er mee
Mini is a life style !!!! 
R56 i'm loving it !!!

R56 i'm loving it !!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, het carbon word weer uit het magazijn getrokken, ik wist dat het niet lang kon duren. Zal wel erg dik staan Maaij! Ben benieuwd welke striping eroverheen komt uiteindelijk. 

Onze sponsors