€100,- voor het lassen van de uitlaatsteun. Had ik ook. Frapant toch weer dat ook bij jou de OEM spullen van de MINI af komen zetten... Wat een rommel!
iDD
kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat is het. De uitlaat zelf is niets mis mee, maar het stukje OEM MINI is echt waardeloos. Duitse kwaliteitsrommel.
iDD
iDD
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De uitlaat die ik onder mijn auto heb hangen is inderdaad van RVS. Deze was dus niet afgebroken. Maar de steun was inderdaad afgebroken. Dit is inderdaad pisbakkenstaal van MINI. Inmiddels is het weer gelast en was voor 45 eurootjes weer het mannetje 
Kan weer lekker toeren
:D

Kan weer lekker toeren

- Kees en Annet
- Racende reporter
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Bas heeft ook BJ 2005 2002 volgens mij. Die MINI's vallen stuk voor stuk uit elkaar. Als iemand het mij zou vragen zou ik ze lekker doorsturen naar de VW garage.
iDD
iDD
Laatst gewijzigd door iDarkDesign op 22 apr 2009, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad, mijn auto is van 06-2002. En mijn spoiler zit nog goed vast.
Heb niet voor niets nu een carbon scoop gekocht. Dit is een sterker materiaal dan die oude van plastic.
Hopelijk blijft hij nu weer even goed rijden
@ X3, ik doe er mee wat je van een mini kan en mag verwachten
, namelijk RIJDEN
:D:D

Heb niet voor niets nu een carbon scoop gekocht. Dit is een sterker materiaal dan die oude van plastic.
Hopelijk blijft hij nu weer even goed rijden

@ X3, ik doe er mee wat je van een mini kan en mag verwachten

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag een hele tijd bij het huis de bouwvakkers voorzien van koffie en van zand om te kunnen metselen. Begint al aardig op te schieten. Toen ik bij me ouders thuis aan kwam was er een pakketje voor me gebracht. Dit was de inhoud van de verpakking:

Ik reed al een tijdje zonder scoop rond en dat zag er zo uit:

Was daarom blij dat het pakketje aan gekomen was en kon het niet laten om het meteen te gaan monteren.
Het eindresultaat is alsvolgt geworden:

Zelfs me moeder vond het een hele verbetering
Hopelijk blijft deze er langer op zitten! Wat vinden jullie er van ??

Ik reed al een tijdje zonder scoop rond en dat zag er zo uit:

Was daarom blij dat het pakketje aan gekomen was en kon het niet laten om het meteen te gaan monteren.
Het eindresultaat is alsvolgt geworden:

Zelfs me moeder vond het een hele verbetering

Hopelijk blijft deze er langer op zitten! Wat vinden jullie er van ??
Onze sponsors