De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: De Chili Red R53 van Géraldine en Ivo (BRG exit...)
Ik moest er ook wel even aan wennen na al die jaren in de groene, maar ik vind het een heerlijk fris kleurtje. En ook aan het vermogen, de jankende compressor en het panoramadak dat bijna altijd open staat kan ik prima wennen.
We moeten alleen deze zomer een keer de auto een uitgebreide poets- en polijstbeurt laten geven, eens even bekijken waar we dat kunnen laten doen.

- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Gewoon zelf aan de gang gaan ! Leuk toch een mooie zomerdag je auto kleiein, polijsten en waxxen
gebeurd hier vaak genoeg lekker voor de deur met al die nieuwsgierige mensen die dan altijd langs lopen..

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
^^dat idd 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou ik inderdaad het liefst doen, maar met polijsten heb ik zelf totaal geen ervaring. Dan laat ik het liever één keer door een expert doen om de MINI weer helemaal perfect te maken.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik blijf zo'n CR Mini erg dik vinden! 

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie ''opvolger'' (kunnen we wel zeggen toch) is die rode!
Nog modplannenvoor deze dan Ivo (en Géraldine
)?
Nog modplannenvoor deze dan Ivo (en Géraldine

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, hier ook weer even bijgelezen. Hoop gebeurt Ivo, je heb t lekker voor elkaar zo 
T is echt een leuke wagen die rode
Hoor ik daar ergens dat je een poetser zoekt? Laat ik daar nou net wel wat ervaring mee hebben ;-)

Hoor ik daar ergens dat je een poetser zoekt? Laat ik daar nou net wel wat ervaring mee hebben ;-)
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks! 

Voorlopig niet echt, maar je weet nooit hoe het looptSven schreef:Mooie ''opvolger'' (kunnen we wel zeggen toch) is die rode!
Nog modplannenvoor deze dan Ivo (en Géraldine)?

Dat hoor je goed! Zal je binnenkort even een PM sturen!mini cabrio schreef:Zo, hier ook weer even bijgelezen. Hoop gebeurt Ivo, je heb t lekker voor elkaar zo

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen veranderingen aan de MINI, maar we genieten er nog altijd volop van!
De afgelopen maanden heb ik met drie ritten van de club meegereden (Renova MINI Hunt, MINI-rit in het Oosten en Limburg Noord) en het is elke keer weer genieten. Verder hebben we er drie weken geleden nog een mooi tripje naar de Bourgogne mee gemaakt voor een bruiloft die we daar hadden. Heerlijk met het panoramadakje open door de wijngaarden scheuren.
Hier een foto-update (met dank aan Sven voor de foto's van de MINI-rit in het Oosten en aan MaVaEe voor de foto onderweg naar Limburg Noord
):
MINI-rit in het Oosten:

Limburg Noord:

Bourgogne:

MINI-rit in het Oosten:

Limburg Noord:

Bourgogne:

- Sven
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer: