Floor-is' GP0064 [verkocht]
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
die heb ik ook en ik heb 2 banningen afgeschuind daar rij ik op en krikken maar 

burn rubber not your soul

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Twee wattes?
Ik heb drie 2cm dikke planken op elkaar gefröbeld, met een soort trappetje erin. Daar rijd ik dan op en dan heb ik zo'n 4mm beweegruimte voor de krik.
Ik heb drie 2cm dikke planken op elkaar gefröbeld, met een soort trappetje erin. Daar rijd ik dan op en dan heb ik zo'n 4mm beweegruimte voor de krik.

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja kan ook banning is een dikke draagbalk zeg maar en als je die afschuint kan je er zo op rijden
burn rubber not your soul

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah! Ik had die luxe niet, plankjes voldoen voor nu vrij aardig. Moet wel naar betere oplossing op zoek 
Ik heb de Xenons erin en werkend, moest de boel laten omprogrammeren om het voor elkaar te krijgen.. Prettig adres voor gevonden, niet duur en goed geholpen.
Denk dat ik de hoogte goed heb ingesteld, maar het kan iets te laag staan nog. Dat de auto zo laag is aan de achterzijde helpt niet trouwens!
Wilde de sidemarkers aan de achterzijde plaatsen, maar ik heb enkel de fittingen voor de lampjes gekregen dus moet de kabeltjes nog gaan bestellen...
Oh en heb twee weken op zomerrubber rondgereden, maar de wintervelgen er maar weer op gelegd gezien het weer.
Met de nieuwe krik is dat gelukkig snel gedaan. Doet me er wel aan denken dat ik of nieuwe zomerbanden of spacers moet gaan kopen. Liefst doe ik de banden, even budget bekijken komende week

Ik heb de Xenons erin en werkend, moest de boel laten omprogrammeren om het voor elkaar te krijgen.. Prettig adres voor gevonden, niet duur en goed geholpen.

Wilde de sidemarkers aan de achterzijde plaatsen, maar ik heb enkel de fittingen voor de lampjes gekregen dus moet de kabeltjes nog gaan bestellen...
Oh en heb twee weken op zomerrubber rondgereden, maar de wintervelgen er maar weer op gelegd gezien het weer.
Met de nieuwe krik is dat gelukkig snel gedaan. Doet me er wel aan denken dat ik of nieuwe zomerbanden of spacers moet gaan kopen. Liefst doe ik de banden, even budget bekijken komende week

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik er puf voor heb zal ik weer plaatjes maken, heb nu een paar dingen die ongeveer al mijn tijd en energie vragen..
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
In other news.. We krijgen een kindje, in September.
Dat betekent helaas wel dat we vervoers-technisch een paar problemen zullen krijgen:
Kindje past er niet bij in de GP
Kindje met kinderwagen past niet relaxed in de andere Mini
Heb bovendien besloten te stoppen bij mijn werkgever, ben al in gesprek met andere partijen, waar ik een auto mag leasen.
Het ziet er naar uit dat we de GP én de R53 weg zullen doen en een nieuwe(re) auto zullen kopen.
Dat betekent helaas wel dat we vervoers-technisch een paar problemen zullen krijgen:
Kindje past er niet bij in de GP
Kindje met kinderwagen past niet relaxed in de andere Mini
Heb bovendien besloten te stoppen bij mijn werkgever, ben al in gesprek met andere partijen, waar ik een auto mag leasen.
Het ziet er naar uit dat we de GP én de R53 weg zullen doen en een nieuwe(re) auto zullen kopen.

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op de eerste plaats gefeliciteerd!
Ik zou niet allebei de Mini's wegdoen als je wrs een nieuwe wagen kunt gaan leasen.
Dan hou je een Mini voor erbij voor de vrouw waar dan de kinderwagen achterin kan (stoelen plat) en de baby op de bijrijdersstoel. (er is genoeg aanbod qua kinderwagens van groot tot klein)
Zodra t kindje groot genoeg is voor een buggy zijn er buggy's te krijgen die makkelijk achterin kunnen (merk weet ik ff niet uit m'n hoofd, staat thuis in de garage) zodat jullie met z'n allen kunnen blijven genieten van de Mini!
GrJeffrey
Ik zou niet allebei de Mini's wegdoen als je wrs een nieuwe wagen kunt gaan leasen.
Dan hou je een Mini voor erbij voor de vrouw waar dan de kinderwagen achterin kan (stoelen plat) en de baby op de bijrijdersstoel. (er is genoeg aanbod qua kinderwagens van groot tot klein)
Zodra t kindje groot genoeg is voor een buggy zijn er buggy's te krijgen die makkelijk achterin kunnen (merk weet ik ff niet uit m'n hoofd, staat thuis in de garage) zodat jullie met z'n allen kunnen blijven genieten van de Mini!
GrJeffrey
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Liefst schuif ik dan door naar een Clubman diesel, want mijn vriendin rijd nu richting 35.000/jr en dat is gewoon niet prettig met de huidige benzine-prijzen. Bovendien meer ruimte, handig extra deurtje en ik weet al best wat van deze auto's
Ohja en ik heb misschien met een paar weken ook nog een MX5
Als ze beide de deur uit gaan, is dat om plaats te maken voor één nieuwe(re), met plek voor ons drietjes. Daarnaast dus de leasewagenJJJJ schreef:Op de eerste plaats gefeliciteerd!
GrJeffrey

Liefst schuif ik dan door naar een Clubman diesel, want mijn vriendin rijd nu richting 35.000/jr en dat is gewoon niet prettig met de huidige benzine-prijzen. Bovendien meer ruimte, handig extra deurtje en ik weet al best wat van deze auto's

Ohja en ik heb misschien met een paar weken ook nog een MX5

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Maar van harte gefeliciteerd! Het lange wachten tot het er eindelijk is, is begonnen.
Zou zonde zijn als er niet een andere MINI voor terug komt.. maar het is wel begrijpelijk dat de huidige het veld moeten gaan ruimen, als was ht alleen al vanwege de brandstofprijzen.
Gaan er nog onderdelen los weg?
Iets met FL-xenons enzo
Weten we gelijk waar de energie is geblevenFloor-is schreef:Als ik er puf voor heb zal ik weer plaatjes maken, heb nu een paar dingen die ongeveer al mijn tijd en energie vragen..

Maar van harte gefeliciteerd! Het lange wachten tot het er eindelijk is, is begonnen.
Zou zonde zijn als er niet een andere MINI voor terug komt.. maar het is wel begrijpelijk dat de huidige het veld moeten gaan ruimen, als was ht alleen al vanwege de brandstofprijzen.
Gaan er nog onderdelen los weg?

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is nog niet duidelijk hoe het allemaal vorm gaat krijgen hoor. Zoals gezegd heb ik einde van de maand geen werk meer, dus ik moet een nieuwe job. Afhankelijk van waar en meer van dat kan ik wellicht een auto gaan leasen. Als er een leasewagen komt, dan zullen we beide Mini's er uit doen. Gezien we beide helemaal verzot zijn op onze auto's denk ik dat er dan een Clubman diesel komt.
Liefst verkoop ik hem helemaal niet, maar ik denk dat het wel verstandiger is.BMX schreef:Weten we gelijk waar de energie is geblevenFloor-is schreef:Als ik er puf voor heb zal ik weer plaatjes maken, heb nu een paar dingen die ongeveer al mijn tijd en energie vragen..
Gaan er nog onderdelen los weg?Iets met FL-xenons enzo
Het is nog niet duidelijk hoe het allemaal vorm gaat krijgen hoor. Zoals gezegd heb ik einde van de maand geen werk meer, dus ik moet een nieuwe job. Afhankelijk van waar en meer van dat kan ik wellicht een auto gaan leasen. Als er een leasewagen komt, dan zullen we beide Mini's er uit doen. Gezien we beide helemaal verzot zijn op onze auto's denk ik dat er dan een Clubman diesel komt.
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd,
Wij hebben het onderstel van een Quinny ( buggy ) deze kan je erg klein opvouwen en hier past met converters de maxi-cosy op. Kortom een kleintje en een Mini gaat makkelijk
.
Je moet er alleen iets groters naast rijden voor het gemak.
Wij hebben het onderstel van een Quinny ( buggy ) deze kan je erg klein opvouwen en hier past met converters de maxi-cosy op. Kortom een kleintje en een Mini gaat makkelijk

Je moet er alleen iets groters naast rijden voor het gemak.
R53 MCS HB / Pepper White
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!