Heel mooi Ida! Waardig AB karretje!
BN mini, gewoon met remklauw verf van je local car shop.
iDD
Blondies AB Cabbie Back to Basic
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die striping lijkt me wel cool, ff foto's afwachten

Ze heeft nog iets goed te maken, zekerPretty Cooper schreef:
Zo BlonT jij bent gul in je onthullingen. Nice stripe!!! Meestal laat je ons kreperen van nieuwsgiering![]()
![]()
gr, PC

Dat is het voordeel van een stickerT, als je hem niet mooi vind, dan kan ie er zo weer afFred schreef: Niet doen, dan maak je er een soepje van. Ofwel alles zilver ofwel alles mat

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
hahaha kwas ook zo happy!
Enne Fred, ik weet zeker dat het met dat matzwart en matzilver goed komt.
In de AerobumperT zitten nl. ook Matzwarte stickers, ook in de achterbumperT straks
dus de accenten komen wel terug, is het niks dan is het ook zo weer weg.
BNMini, idd bij Halfords enzo wel voor de verf gaan hoor dat lijkt me makkelijker als spuiten.
Pretty Cooper schreef:
Zo BlonT jij bent gul in je onthullingen. Nice stripe!!! Meestal laat je ons kreperen van nieuwsgiering![]()
![]()
gr, PC
hahaha kwas ook zo happy!

In de AerobumperT zitten nl. ook Matzwarte stickers, ook in de achterbumperT straks

BNMini, idd bij Halfords enzo wel voor de verf gaan hoor dat lijkt me makkelijker als spuiten.
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 06 okt 2008, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
X2, maar als je dan toch zilver neemt, doe dan wel mat-zilver naast dat mat-zwartFred schreef:Niet doen, dan maak je er een soepje van. Ofwel alles zilver ofwel alles matBlont-007 schreef:Deze maar dan de middelste baan zilver kleurig en de buitenste mat zwart![]()

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Henkie
Blont-007 schreef:Pretty Cooper schreef:
![]()
gr, PC
hahaha kwas ook zo happy!![]()
Henkie

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ik zou toch eerder gaan voor de bus. Je schijven afschermen met een krantje of een A4tje en dan 3 keer een laag rood eroverheen. 10 minuutjes drogen en de volgende laag. Alles misschien een half uurtje werk (ex demonteren velgen)Blont-007 schreef:
iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
OepsBlont-007 schreef:Blont-007 schreef:Pretty Cooper schreef:
![]()
gr, PC
hahaha kwas ook zo happy!![]()
Henkie

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd Blondie! De Aero en gespoten randen zijn in ieder geval erg cool
Subtiel dik wagentje!

Onze sponsors