of de achterklep cleanen natuurlijk.....
ik weet niet precies hoe t logo van mini er op zit.... (met schroeven of gewoon geplakt, kan iemand me dat wellicht vertellen....want ik gebruik dat ding eigenlijk nooit..)
anders kan je natuurlijk ook t logo er op plakken...
@Coendek: heb heel erg/zit nog steeds heel erg aan Airbrushen te denken, maar dat is meteen (net als vleugeldeuren) haast on omkeerbaar :S (maar: komt zeker nog iets!)
@WoK: tnx, komt nog wel eea. Ideeen zijn altijd welkom!
@IDD: Intakes zitten er nog niet op . lampranden zwart?? ben zo bang dat ie TE zwart wordt icm velgen :S (Shopje? )
@Kwiebje: zit al Blue vision in (weinig blue) heb zitten kijken naar die led stadslichtjes, maar waar aan tekomen? iemand?)
@Coen: ruitenwisser is met dit weer toch wel ideaal zeker als je geen teruguitrij licht hebt (doorgesmolten ivm eerdere uitlaat ) PS: welk dopje? (of wat er dan overblijft als de wisser weg is :S
@WoK/Coen/IDD: als er gaatjes overblijven blijft het logo ook nog ff
Sven: kenteken zal altijd wel lelijk blijven, maar die wil de politie graag zien he . miss met "blanke lak met druppeltjes zwart" spuiten, maar denk dat de politie daar niet blij van zou worden?????
@Menno, miss een dezer dagen ff oppikken? bel wel ff van te voren.
@Che: goed opgelet, nog geen tijd gehad :S
@Fred: zou dan wel ff "wissel onderdelen moeten hebben om te testen, vind het Chroom ook wel iets hebben en verlagen :S kmoet wel van die slappe veertjes af, miss zelfde hoogte, alleen stijver, raak nu bij een oneffenheid in de weg al de bumper aan de grond bij +- 60 km pu.
ik ga binnenkort ook aan de airbrush!
als je ideeen hebt, even doorgeven aan me....dan zal ik is infoen hoe die paintbrusher er over denkt, en wat de kosten gaan zijn....
ik wil de onderdelen laten brushen die evt nog te vervangen zijn, (orciari's, spiegelkappen, dashboard etc etc)