Ik heb sinds vandaag een probleem met de MINI.
Telkens ik een rit heb gedaan, maakt niet uit, kort of lang, en ik laat hem dan stationair draaien, ruik ik vanbinnen een verbrande geur die doordringt.
Wat zou dit kunnen zijn? Hij heeft nu wel een weekje stilgestaan, maar toch... ik heb alles al goed warmgereden.
R56 Cooper S TOY
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Probleem nog gevonden/opgelost?FastToy schreef:Ik heb sinds vandaag een probleem met de MINI.
Telkens ik een rit heb gedaan, maakt niet uit, kort of lang, en ik laat hem dan stationair draaien, ruik ik vanbinnen een verbrande geur die doordringt.
Wat zou dit kunnen zijn? Hij heeft nu wel een weekje stilgestaan, maar toch... ik heb alles al goed warmgereden.
- FastToy
- Nieuwsgierig
Bericht
ja hoor! Het was een... tomaat waar ik zou zijn overgereden en die is vastgesmolten aan de downpipe.Deniz schreef:Probleem nog gevonden/opgelost?FastToy schreef:Ik heb sinds vandaag een probleem met de MINI.

It's better to BurnOut, than to Fade away....
Onze sponsors