dikke JCW Greg, vandaag achter ééntje gereden.. man die klinken toch fantastisch langs buiten!
leuke mods voorlopig, al is het niet allemaal mijn smaak.
Standaard inderdaad wel Fred! Is altijd een optie tegenwoordig, zit bij de Cooper S wel in het Chili-pakket...Fred schreef:CooperD/ cooper en cooper S hebben standaard toch dezelfde ophanging?
idd.. schandalig eigenlijkFred schreef:CooperD/ cooper en cooper S hebben standaard toch dezelfde ophanging?
@greg, zou het is ff shoppen, staat mss best wel dik.. compleet roodGregBem schreef:Standaard inderdaad wel Fred! Is altijd een optie tegenwoordig, zit bij de Cooper S wel in het Chili-pakket...Fred schreef:CooperD/ cooper en cooper S hebben standaard toch dezelfde ophanging?
Zijn rode koplampringen ook into 2009?Gaat niet mooi zijn met de Joey's mod denk ik...
Rood dakGregBem schreef:hahavalt precies maar weinig in de smaak zo met dat rood dak... lol...
mss verkoop ik ooit mijnen joey's mod wel, maar ik vind het persoonlijk wel leuk staan nu... ik ga mijn tankdop en achterlichten ook zwart doen, dan gaat het mss wat mooier zijn...![]()
Ook de aerokit gaat een hééél groot verschil maken denk ik!
Ben aant denken om de grille-omranding dan rood te laten spuiten...
Haha ja Fred, ik weet ondertussen wel dat je smaak hebt dus uw mening is altijd terechtFred schreef:I see my work here is done ...
Onze sponsors