Smartie II ...
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Djeez man !! Vandaag IRL gezien nadat ik um voorheen in Belgie zag !! Persoonlijk vinnik ut de mooiste kleurencombi voor de Clubman en die velgen maken um echt af !!! De meeste krasjes zullen nu toch wel weg zijn na die special treatment vd Leeuwenboys ??
Die arme jongen moest zelfs het polijsten van zijn Honda Fireblade onderbreken !!!

Die arme jongen moest zelfs het polijsten van zijn Honda Fireblade onderbreken !!!

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Smartie,
toen je vandaag bij ANAC binnenkwam rijden, vermoedde ik door je velgjes dat jij het was (had dit topic gelezen). Ik vind ze heel gaaf staan onder je hele vette Clubman. Vandaag al eens gezegd, super VET om deze Clubman in mijn achteruitkijkspiegel te hebben!!!
marss
toen je vandaag bij ANAC binnenkwam rijden, vermoedde ik door je velgjes dat jij het was (had dit topic gelezen). Ik vind ze heel gaaf staan onder je hele vette Clubman. Vandaag al eens gezegd, super VET om deze Clubman in mijn achteruitkijkspiegel te hebben!!!

marss
- Kees en Annet
- Racende reporter
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Set is binnen. Kreeg vanochtend bericht. Als ik die kant op ga geef ik wel een seintje.......
Navi goed? Bij mij ook nog gelukt
Thanks.......was gezellie ja.Maaij schreef:Leuk je vandaag gesproken te hebben.
Velgen staat super, met KW II zal dit alleen maar dikker worden
Set is binnen. Kreeg vanochtend bericht. Als ik die kant op ga geef ik wel een seintje.......
Navi goed? Bij mij ook nog gelukt
Regards
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Maar eerst nieuwe voorruit vanwege pitten. Afspraak voor begin volgende maand.
Tint zou ik graag limo achter willen en 30% zij voorkant. Voorruit misschien ook 30%.
Nou vond ik de optie van Marss met zonneschermen ook wel prima voor achter. Heb namelijk al tint achter en met schermen zou dit wellicht donker genoeg worden
Ja die ruiten staan nog op m'n lijstje............kwiebje schreef:Strakke clubman Toine! Velgen staan super er onder
Enne wellicht een keer je raampjes voor ook tinten
Enne goed je weer gesproken te hebben
Maar eerst nieuwe voorruit vanwege pitten. Afspraak voor begin volgende maand.
Tint zou ik graag limo achter willen en 30% zij voorkant. Voorruit misschien ook 30%.
Nou vond ik de optie van Marss met zonneschermen ook wel prima voor achter. Heb namelijk al tint achter en met schermen zou dit wellicht donker genoeg worden
Regards
Onze sponsors