Ron's HC Clubman
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonder koffer rijdt toch lekkerder
Hier nog wat fotootjes van vorige week in de Belgische Ardennen.

Hier nog wat fotootjes van vorige week in de Belgische Ardennen.

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha die Ron en Erna,
Weer terug, goede vakantie gehad zo te zien.
Nice pics wederom.
Volgens mij zijn er een paar genomen in Beffe en in het Arborethum onderaan de heuvel daar.
Wel gaaf zo'n zwarte dakkoffer.
Staat volgens mij ook heel mooi bij een rood / zwarte combi
grtz
Adriaan
Weer terug, goede vakantie gehad zo te zien.
Nice pics wederom.
Volgens mij zijn er een paar genomen in Beffe en in het Arborethum onderaan de heuvel daar.

Wel gaaf zo'n zwarte dakkoffer.
Staat volgens mij ook heel mooi bij een rood / zwarte combi

grtz
Adriaan
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad Coen, zonder koffer veel stoerder

Is een of andere oprijlaan vlakbij Ciney. Mooi grasveldje voor de doggies en natuurlijk even een actiefotootje van de Clubman
Ben inmiddels zeer bedreven in het monteren en demonteren van de dakdragers.
Dus dat gaat helemaal goed komen.
Wel veel belangstelling bij de MINI's toen ik de dragers net gedemonteerd had

Eerste twee zijn idd bij Beffe. Die andere is echter niet bij het Arborethum.Cooperdriver schreef:Volgens mij zijn er een paar genomen in Beffe en in het Arborethum onderaan de heuvel daar.![]()
Is een of andere oprijlaan vlakbij Ciney. Mooi grasveldje voor de doggies en natuurlijk even een actiefotootje van de Clubman

Haha, je komt hem maar halen hoorCooperdriver schreef:Wel gaaf zo'n zwarte dakkoffer.
Staat volgens mij ook heel mooi bij een rood / zwarte combi![]()

Ben inmiddels zeer bedreven in het monteren en demonteren van de dakdragers.
Dus dat gaat helemaal goed komen.
Wel veel belangstelling bij de MINI's toen ik de dragers net gedemonteerd had

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verdachte van een gewapende overval in Leiden was bij ons in de wijk gesignaleerd en zorgde voor een flinke klopjacht.
Overal agenten en ruim een uur een helikopter boven ons hoofd gehad (wat een takkenherrie).
Met de hulp van een politiehond is de man uiteindelijk in een sloot gevonden.
Had gelukkig niks met de MINI's te makenSven schreef:Wat was er loos dan?

Verdachte van een gewapende overval in Leiden was bij ons in de wijk gesignaleerd en zorgde voor een flinke klopjacht.
Overal agenten en ruim een uur een helikopter boven ons hoofd gehad (wat een takkenherrie).
Met de hulp van een politiehond is de man uiteindelijk in een sloot gevonden.

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht

Vandaag bij ACE Automotive in Leiden langs geweest voor het plakken van wat Llumar-folie op de achterramen.
Leuk om een enthousiaste vakman zo aan het werk te zien. Mooie folie en perfect geplakt. En voor een hele goede prijs
Wie een Clubman vanaf de B-stijl wil laten tinten bij ACE Automotive moet rekenen op 200 euro (5 ramen x 40 euro).
Voor een prijsopgaaf of andere wensen kan je bellen met Louis: 06-53112275.
Ben bang dat ik binnenkort nog wel een keertje terug ga. De voorramen zijn nu wel erg licht . . .

Vandaag bij ACE Automotive in Leiden langs geweest voor het plakken van wat Llumar-folie op de achterramen.
Leuk om een enthousiaste vakman zo aan het werk te zien. Mooie folie en perfect geplakt. En voor een hele goede prijs

Wie een Clubman vanaf de B-stijl wil laten tinten bij ACE Automotive moet rekenen op 200 euro (5 ramen x 40 euro).
Voor een prijsopgaaf of andere wensen kan je bellen met Louis: 06-53112275.
Ben bang dat ik binnenkort nog wel een keertje terug ga. De voorramen zijn nu wel erg licht . . .

Onze sponsors