Miranda's Mini: Pag. 11 Nieuwe wielen gemonteerd!!!! :D

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

31 okt 2009, 21:25

ik heb zon hekel aan zulke acties, dat ze je er dan eerst bij roepen voor ze het proberen dan kan je ze tenminste in een keer k...t schoppen :evil: heel zuur dit. Succes met het herstel en je zal wel een paar nachten wakker liggen denk ik als je buiten wat hoort :wink: heb ik iig wel vaak :lol:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2009, 21:54

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Heel erg triest voor je.

Succes en sterkte met de afhandeling.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2009, 22:42

Wat verschrikkelijk balen :evil:! Ben je zelf zo zuinig op je trots, dan loopt er wel een andere e*kel rond die er niet met z'n poten vanaf kan blijven :s.

Succes met de afhandeling!
Afbeelding
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2009, 22:59

GVD,niet normaal meer :evil: :evil: :evil:
Succes met de schade afhandeling!
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Mirr
Enthousiast
Enthousiast

31 okt 2009, 23:09

Precies BigD, ik zit nu dus ook constant naar buiten te kijken en het liefst zou ik hem mee naar bed willen nemen :roll:

We hebben nu dus ook besloten dat de 106 van mijn vriend naar zijn werk gaat, deze is stuk en staat daarom onder in de parkeer kelder en dat mijn Mini voortaan veilig achter slot en grendel komt te staan.

Maandag worden de papieren en foto's bij de verzekeraar afgegeven en dan hoor ik vanzelf wanneer er iemand voor de schade komt kijken en wanneer hij eindelijk naar de spuiter mag.

Nu maar hopen dat hij voor de meeting gemaakt is en dat die PIEP, PIEP, PIEEEEEEEEP jong er met hun poten vanaf blijven.

BEDANKT VOOR ALLE STEUN!!!
Lief dat jullie allemaal zo mee leven..
Ik hou jullie op de hoogte..
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 00:13

Ik mag er niet aan denken dat ze me dit nog es lappen, vrijdag had er al weer iemand op mijn motorkap "geschreven". Ik voel met je mee, hopelijk komt alles snel in orde!
Aldiman
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 nov 2009, 00:53

"You don't f*ck with another man's verhicle, you just don't do it..."

Zoiets zou mij hier ook kunnen gebeuren. De Mini staat recht tegenover m'n huis. Als je voor de klas staat heb je zowiezo al verhoogd risico op aanslagen. Tekst op de gevel, eieren tegen het raam... Zit nog te wachten op de eerste molotov-cocktail.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

01 nov 2009, 01:24

Triest om dit weer te lezen. :(
Begrijp je woede, het is een cliché maar er zijn altijd nog ergere dingen, komt weer goed, sterkte. :)

In bepaalde wijken van Apeldoorn steken ze bijna om de nacht auto's e/o caravans in de fik. :s
Tot nu toe al een stuk of 20!
Die gek(ken) doen dit ook bij de carport zodat daar ook de nodige schade ontstaat.
Het zal je auto & huis maar zijn. :evil:

Tja waar moet dat heen. :klap
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Bsim67
Be Mini
Be Mini

01 nov 2009, 07:51

1 woord: Zielig....
Compressed air is GREAT!!
Mirr
Enthousiast
Enthousiast

01 nov 2009, 11:11

Vandaag al vroeg wakker om naar de Mini te kijken. Gelukkig staan dezelfde auto's er nog langs, als zoals ik hem gister avond heb geparkeert.
De Mini had nog steeds 1 grote kras, maar.... YEAHHHH hij heeft de nacht overleefd zonder nog meer schade :P

Al zijn we nog zo zuinig op onze auto's.. de schade komt ALTIJD door een ander!!!

Jammer dat mensen in de loop der tijd veranderen en andermans spullen gaan mollen, hoe zouden hun het vinden als wij dat met hun spullen deden??!!

Dat veel spullen vernield worden in grote steden is bekend, en dat dit nu ook voortaan gebeurt in kleine dorpjes, dat baart mij zorgen. Het mag gewoon nooit gebeuren.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 11:36

Tering echt flut* joh! Sterkte! :?
Black_Devil
Mod virus alert!
Mod virus alert!

01 nov 2009, 11:39

Ik woon zelf ook in een klein dorpje,oegstgeest..Hier zijn de afgelopen 2.5maand 15 autobranden geweest waarvan 2 bij mij in de straat,nog geen 50meter bij mijn mini vandaan.

Het wordt hier iedere keer op de zelfde manier gedaan; ze maken een gat in de band,gieten er benzine in en steken het aan.Altijd tussen 0:00u en 1:00u..

Echt rustig slapen doe ik dus ook niet meer :evil:
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 12:45

Wat een sukkels zijn er toch op de wereld :?

Je zou ze wat aan doe als je het zou zien gebeuren :klap , en dan heb je zelf nog elende ook.
Ik zag van de week op tv een kerel die een inbreker betrapte er vielen wat klappen en die man die de inbreker betrapte moet zich nog voor de rechter verantwoorde ook :shock:
Echt niet te geloven die gast verdient een medaille toch ?

Iid geval heel veel sterkte met de afhandeling en de rest van de ellende :(
MCS 2004
Mirr
Enthousiast
Enthousiast

01 nov 2009, 16:24

@Daaan: raar dan toch eigenlijk dat die rot zakken nog niet gepakt zijn als ze zo actief bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat je niet prettig slaapt en dat je bij ieder piepje of geluid voor het raam staat om te kijken of je Mini nog veilig is.

@WimS: het slaat gewoon nergens op dat je de daders niet zelf mag pakken. Dus je moet ze maar lekker hun gaan laten gaan en al je spullen laten jatten, kom op zeg!! Wat zijn dit voor domme regels in Nederland. De eerste reactie die in je opkomt is natuurlijk om de dader te stoppen op wat voor manier dan ook. Ze horen gewoon met hun gore poten van je spullen af te blijven en als ze geld moeten hebben, dan gaan ze maar lkkr werken, moeten wij ook!!! :evil:
maus105
Bonkey

01 nov 2009, 17:25

Daaan schreef:Het wordt hier iedere keer op de zelfde manier gedaan; ze maken een gat in de band,gieten er benzine in en steken het aan.Altijd tussen 0:00u en 1:00u..
met zulke getedailleerde informatie had ik het wel geweten.samen met de buren wacht draaien.zodra er wat word gesignaleerd elkaar wakker maken een gaatje in die kerel snijden benzine erin gooien enne.......... :lol:
of sla ik nou door :lol:

Terug naar “Show your ride”