@Jelle en Peter: Thx
Vraagje, hoe haal ik die precat uit men spruitstuk? Ergens een DIY te vinden?
Jean's Hyper Blue R53 picture time p9
- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb mijn grafiekskes allemaal nog eens doorlopen en ze varieren allemaal tussen 10 en 17% (TBM, Heinz (ja zelfs Heinz), VAB, RW&S)
En nu ik bij jou dat XL sheetje zag moest ik er ook weer aan denken ....
Bij Beek haalde de mijne net geen 219 en later maar 211
Daarom zoals reeds aangehaald...enkel wielpk's zijn van tel!!!
Alleen kunnen we dat niet zo vergelijken omdat de fabrikanten met die krukaspk's rekenen
Voor de rest is het zoals je zegt alleen het gevoel dat telt.
En nu ik bij jou dat XL sheetje zag moest ik er ook weer aan denken ....
Bij Beek haalde de mijne net geen 219 en later maar 211

Daarom zoals reeds aangehaald...enkel wielpk's zijn van tel!!!
Alleen kunnen we dat niet zo vergelijken omdat de fabrikanten met die krukaspk's rekenen
Voor de rest is het zoals je zegt alleen het gevoel dat telt.

- jean
- Mod virus alert!
Bericht
Zoals jij zegt, het is het gevoel dat telt. Toen wij vorig weekend naar de eifel aan het knallen waren, viel het mij enorm op hoe dicht die MINI's allemaal bij elkaar liggen qua prestaties... Of het nu 200, 210, 220, 225pk is, er zit echt niet veel verschil op....dangixxer schreef:Voor de rest is het zoals je zegt alleen het gevoel dat telt.
- jean
- Mod virus alert!
Bericht
Afgelopen zondag nog eens de nurburgring bezocht en nu eindelijk wel een foto van op de ring gevonden:

De MINI bevalt prima nu, het verschil met voor de tuning is echt wel merkbaar, had ook de achterbank nog verwijdert, maar die ga ik terugplaatsen wegens te luid. Tot 120-130km/h valt het allemaal nog mee maar daarboven wordt het voor mij te luid, zeker bij lange afstanden
.
Ik heb nu wel gezien en gevoeld dat de standaard ophanging te kort komt bij circuit gebruik, vooral bij hoge snelheden en lastwissels heeft hij het moeilijk maar voor de rest verschiet ik er nog steeds van hoeveel plezier je ermee kan hebben
.
Ben niet veel ingehaald op circuit zelf maar deze jongen toch even laten voorgaan
:

Binnekort zeker nog eens terug want heb het virus te pakken

De MINI bevalt prima nu, het verschil met voor de tuning is echt wel merkbaar, had ook de achterbank nog verwijdert, maar die ga ik terugplaatsen wegens te luid. Tot 120-130km/h valt het allemaal nog mee maar daarboven wordt het voor mij te luid, zeker bij lange afstanden

Ik heb nu wel gezien en gevoeld dat de standaard ophanging te kort komt bij circuit gebruik, vooral bij hoge snelheden en lastwissels heeft hij het moeilijk maar voor de rest verschiet ik er nog steeds van hoeveel plezier je ermee kan hebben

Ben niet veel ingehaald op circuit zelf maar deze jongen toch even laten voorgaan

Binnekort zeker nog eens terug want heb het virus te pakken

Laatst gewijzigd door jean op 21 sep 2010, 18:27, 2 keer totaal gewijzigd.
- MartinG
- Bijna verslaafd
Bericht
[/quote]
Hey wat grappig, Herrum er achter aan met zo volledige circuit klaar Corrado, 16vG60 met 300pk en ongeveer 1000 kilo na volledig gestript te zijn en volledig rolkooi erin gelast te hebben. Beest van een corrado en ook mega wegligging!

Hey wat grappig, Herrum er achter aan met zo volledige circuit klaar Corrado, 16vG60 met 300pk en ongeveer 1000 kilo na volledig gestript te zijn en volledig rolkooi erin gelast te hebben. Beest van een corrado en ook mega wegligging!

Laatst gewijzigd door MartinG op 21 sep 2010, 21:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors