Mini One van Yannick / nieuwe mods p7
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Even een update.. Ze hebben met een endoscoop gekeken in de motor en zagen daar een vreemde vervuiling, ze hebben dit euvel voorgelegd bij BMW en ik heb vandaag gehoord dat er een nieuwe motor ingaat! Maandag ja hij naar verwachting klaar... Eindelijk. 

- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Even jullie hulp nodig.
Er is onder garantie een hele nieuwe motor in mijn auto geplaatst, krijg ik nu een rekening van €200,-..
- v riem vervangen,
- wrijvingswiel vervangen
- diverse schroeven, afdekkapjes en bevestigingselementen voor de koplamp
Staat eronder: 'deze zaken zijn onderhoudszaken welke niet in de garantie vallen'
Nu heb ik die auto daar 3 weken laten staan voor die motor, en krijg ik hier nu een factuur van. De v-riem/wrijvingswiel staan toch los van de motor die niet goed functioneert, lijkt mij? Evenals die schroeven en afdekkapjes voor de verlichting die ik moet betalen.
Moet zoiets niet in overleg? En als die v-riem/wrijvingswiel versleten zouden zijn (weet niet of dat kan na 3 jaar), is dat toch mijn beslissing om die wel of niet te laten vervangen?
Hoop dat jullie me een advies kunnen geven. Vindt het maar raar
Er is onder garantie een hele nieuwe motor in mijn auto geplaatst, krijg ik nu een rekening van €200,-..
- v riem vervangen,
- wrijvingswiel vervangen
- diverse schroeven, afdekkapjes en bevestigingselementen voor de koplamp
Staat eronder: 'deze zaken zijn onderhoudszaken welke niet in de garantie vallen'
Nu heb ik die auto daar 3 weken laten staan voor die motor, en krijg ik hier nu een factuur van. De v-riem/wrijvingswiel staan toch los van de motor die niet goed functioneert, lijkt mij? Evenals die schroeven en afdekkapjes voor de verlichting die ik moet betalen.
Moet zoiets niet in overleg? En als die v-riem/wrijvingswiel versleten zouden zijn (weet niet of dat kan na 3 jaar), is dat toch mijn beslissing om die wel of niet te laten vervangen?
Hoop dat jullie me een advies kunnen geven. Vindt het maar raar

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij heeft de dealer bij het vervangen van een intercooler, ook een keer van alles vervangen en aangebracht op de auto terwijl ik daar niet om heb gevraagd en ik vond het ook niet noodzakelijk. Netjes uitgelegd dat dit bijkomende zaken waren en dit niet met mij is afgesproken en ik hiervoor dus ook niet voor ga betalen. Dealer erkende de fout in de communicatie en alle bijkomende kosten kwamen te vervallen..
Gewoon even met de dealer hierover praten en uitleggen dat er niet is overlegd om dergelijke zaken uit te voeren en je dus ook niet betaald voor die zaken.
Gewoon even met de dealer hierover praten en uitleggen dat er niet is overlegd om dergelijke zaken uit te voeren en je dus ook niet betaald voor die zaken.
- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini One van Yannick // Striping = done! p7
Dat zijn altijd mindere dingen. Zo jammer dat mensen niet het fatsoen hebben om een berichtje achter te laten..
Striping is wel gaaf... Succes met je bumper
Striping is wel gaaf... Succes met je bumper

- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht 
Omdat het kan. Gisteravond maar even een zomers plaatje geschoten, beetje bewerkt met iPhoto. Kan je beste leuke dingen mee doen
Is er iemand in de buurt van Gorinchem (ZHZ) een betaalbaar adres heeft om velgen te spuiten?
Ik heb een beschadigde velg. Foto:

De lak eromheen krijgt bubbels.... dan weet ik alweer genoeg.
Ik heb er nu maar een beetje blanke lak op gesmeerd, voordat het gaat roesten of verder afbladdert.
Suggesties zijn welkom
Re: Mini One van Yannick

Omdat het kan. Gisteravond maar even een zomers plaatje geschoten, beetje bewerkt met iPhoto. Kan je beste leuke dingen mee doen

Is er iemand in de buurt van Gorinchem (ZHZ) een betaalbaar adres heeft om velgen te spuiten?
Ik heb een beschadigde velg. Foto:

De lak eromheen krijgt bubbels.... dan weet ik alweer genoeg.
Ik heb er nu maar een beetje blanke lak op gesmeerd, voordat het gaat roesten of verder afbladdert.
Suggesties zijn welkom

- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini One van Yannick
Laatst een rolletje beltline gekocht van Sander1991, en vanavond stond gepland voor het plakken ervan 
Foto's zeggen meer dan woorden

Er zitten wel wat kleine schoonheidsfoutjes op, maar die zie je pas als je goed kijkt. Best wel een uitdaging om dat gevaarte op de hele strip recht te houden en te plakken, maar ik ben tevreden, en dat is het belangrijkst

Foto's zeggen meer dan woorden

Er zitten wel wat kleine schoonheidsfoutjes op, maar die zie je pas als je goed kijkt. Best wel een uitdaging om dat gevaarte op de hele strip recht te houden en te plakken, maar ik ben tevreden, en dat is het belangrijkst

- marinusrules
- Be Mini
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini One van Yannick / beltline geplakt! p7
ja.. 'alleen' de ringen van de voor+achterverlichting nog.. en de strip om mijn grill 
Daar ga ik nu wel over nadenken

Daar ga ik nu wel over nadenken

- marinusrules
- Be Mini
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini One van Yannick / beltline geplakt! p7
En we blijven lekker bezig 
Opzetstukje gekocht van Hans (mrbubbels)

Bedankt Hans, voor het monteren ter plaatse

Opzetstukje gekocht van Hans (mrbubbels)

Bedankt Hans, voor het monteren ter plaatse

Onze sponsors