St.pierre's R53 - Hij blijft!
- St.pierre
- Mod virus alert!
Bericht
thanks allemaal voor de goede woorden, en ik hoop inderdaad niet dat het een nasty buurventje is... donderdag gaat recto beginnen als t goed is. hoop dat ie snel weer terug is en dat ie een beetje goed strak gespoten wordt en netjes weer in elkaar wordt gezet!
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is echt de nachtmerrie van alle mini (auto) bezitters!
Sommige mensen kunnen echt niet met hun takken van andermans spullen afblijven. Als ik hier s'nachts (beschonken) lui langs hoor komen zit ik altijd rechtop in m'n bed.
Suc6 met de schade afhandeling.
Sommige mensen kunnen echt niet met hun takken van andermans spullen afblijven. Als ik hier s'nachts (beschonken) lui langs hoor komen zit ik altijd rechtop in m'n bed.
Suc6 met de schade afhandeling.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
aah lees dit nu pas gewoon ziek in ze kop.......
succes met het herstel ook al zat je HIER niet op te wachten echt kl.te...

succes met het herstel ook al zat je HIER niet op te wachten echt kl.te...

burn rubber not your soul

- St.pierre
- Mod virus alert!
Bericht
UPDATE:
was vrijdag even langs bij Reco om te kijken hoever het stond met de MINI, en om de stinkende clio om te ruilen voor een fijne schone MINI leenauto (wel een one dus was ff wennen)
toen stond de auto gestript van bumpers en andere delen, ik heb gisteren (dinsdag) contact gehad met de hersteller en toen wist hij mij te vertellen dat de mini alweer klaar was. dus ik ga hem vandaag einde dag ophalen!!!

Zo even kijken of het strak is gespoten, foto's komen zsm!
was vrijdag even langs bij Reco om te kijken hoever het stond met de MINI, en om de stinkende clio om te ruilen voor een fijne schone MINI leenauto (wel een one dus was ff wennen)

toen stond de auto gestript van bumpers en andere delen, ik heb gisteren (dinsdag) contact gehad met de hersteller en toen wist hij mij te vertellen dat de mini alweer klaar was. dus ik ga hem vandaag einde dag ophalen!!!

Zo even kijken of het strak is gespoten, foto's komen zsm!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Zo ik lees dit nu pas. Vreselijk!! En je hele MINI rondom nog wel!
Wat een laffe kansloze idioot doet zoiets!? Hopen dat ze hem netjes maken voor je en daarna snel vergeten en verder genieten van je mooie MINI.
Wat een laffe kansloze idioot doet zoiets!? Hopen dat ze hem netjes maken voor je en daarna snel vergeten en verder genieten van je mooie MINI.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- St.pierre
- Mod virus alert!
Bericht
Helaas helaas, de mini is klaar maar toen ik weg wilde rijden en de ramen dicht wilden doen begon het linker raam stuiterend dicht te gaan... niet goed dus, ook was de achterklepgreep niet helemaal netjes gemonteerd, dus dit wordt morgen opgelost.
wel kaal zonder strepen he....

maar verse lak is wel erg mooi!
wel kaal zonder strepen he....

maar verse lak is wel erg mooi!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nog een mod voor jou auto.. misschien dat ze er dan vanaf blijven..
(niet dat die gejat is, maar vond het wel een mooi filmpje
)
Son of Kick Security
(niet dat die gejat is, maar vond het wel een mooi filmpje

Son of Kick Security
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- St.pierre
- Mod virus alert!
Bericht
Ahneee! evil is following my MINI!!!
na 1 dag goed en wel op pad te zijn met mn mooie verse mini, kapt de stuurbekrachtiging ermee! NEEEEEEE!!!
na een uur gezocht te hebben naar kapotte zekeringen, lekkende vloeistof... niks te vinden, dan maar op pad zonder bekrachtiging. na een paar uur stil te hebben gestaan weer gaan rijden en een voor een valt ALLES uit!!
eerst gaat het accu lampje branden,
niet lang daarna de abs en tractie, toen licht uit, handremlampje alle waarschuwingen aan en al het licht uit!!! HELLUUUUPPP
auto aan de kant, uit, en vervolgens gaat ie nooit meer aan. vandaag naar garage gesleept en die gaan er dinsdag naar kijken.
ik denk dynamo stuk, maar de stuurbekrachtiging ging eerst, voor dat het accu lampje aan ging, zou die ook stuk zijn of loopt die ook via de dynamo ?
graag advies!!!!
na 1 dag goed en wel op pad te zijn met mn mooie verse mini, kapt de stuurbekrachtiging ermee! NEEEEEEE!!!
na een uur gezocht te hebben naar kapotte zekeringen, lekkende vloeistof... niks te vinden, dan maar op pad zonder bekrachtiging. na een paar uur stil te hebben gestaan weer gaan rijden en een voor een valt ALLES uit!!
eerst gaat het accu lampje branden,
niet lang daarna de abs en tractie, toen licht uit, handremlampje alle waarschuwingen aan en al het licht uit!!! HELLUUUUPPP
auto aan de kant, uit, en vervolgens gaat ie nooit meer aan. vandaag naar garage gesleept en die gaan er dinsdag naar kijken.
ik denk dynamo stuk, maar de stuurbekrachtiging ging eerst, voor dat het accu lampje aan ging, zou die ook stuk zijn of loopt die ook via de dynamo ?
graag advies!!!!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als de dynamo stuk is, wordt accu niet meer opgeladen, en loopt accu gewoon leeg tijdens het rijde. Dan kan de auto niet meer zelfstandig gestart worden. Maar als je nou met een paar startkabels de auto aan een andere auto koppelt (beetje geduld - even laten lopen met die kabels erop), kan je dan wel starten?
Als dat het niet verhelpt , is er met de dynamo niks mis.
Dan zou het meer een electrisch probleem zijn in de zin van kortsluiting, ofwel een BCU die eraan is.
Als dat het niet verhelpt , is er met de dynamo niks mis.
Dan zou het meer een electrisch probleem zijn in de zin van kortsluiting, ofwel een BCU die eraan is.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors