Thavipah's Cooper Clubman S JCW R109 page 8
- thavipah
- Mod virus alert!
Bericht
Nee jongens, er wordt echt niet verlaagd, geen spacers en geen rear wiper delete 
Ik heb met wat googlewerk een Cooper Clubman met R109's gevonden. Staat een Cooper standaard hoger als een Cooper S??? Want bij die auto vindt ik het echt niet mooi staan.

Ik heb met wat googlewerk een Cooper Clubman met R109's gevonden. Staat een Cooper standaard hoger als een Cooper S??? Want bij die auto vindt ik het echt niet mooi staan.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x4coendek schreef:x2speedy schreef:zal niet veel zijn maar misschien acceptabel![]()
jij gaat straks wel anders denken over verlagen![]()
3 cm verlagen en 3 cm af dremelen van de onderste stenenvanger en je schuurt echt nergens !!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
18 inch kan prima zonder verlaging, tenminste, ik vind het prima... daar zijn heel wat mensen die er anders over denken... 

sorry, ik heb een foto-spam-dag vandaag.......
Ben het trouwens wel eens dat verlaging nog dikker staat, zeker icm 18"... maarja, helaas is het niet mijn eigen auto....
en ik vind oem hoogte niet hinderlijk lelijk ofzo....

sorry, ik heb een foto-spam-dag vandaag.......

Ben het trouwens wel eens dat verlaging nog dikker staat, zeker icm 18"... maarja, helaas is het niet mijn eigen auto....

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- thavipah
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag de Harman Kardon A pilaren en voorspeakers binnen gekregen. De achterspeakers en de versterker doe ik nog niet. Ik vind de ingreep te ingrijpend en wil eerst eens kijken of dit me goed bevalt.
De A pillaren heb ik voornamelijk gedaan vanuit esthetisch oogpunt, het hoogglans zwarte randje en de harman kardon tekst vindt ik er erg mooi uitzien..
Het tweeter geluid is wel wat beter als bij de HiFi tweeters die erin zaten. Iets zuiverder en geen vervorming bij vol volume.
Speakers in de deuren gaan we komend weekend doen.

De A pillaren heb ik voornamelijk gedaan vanuit esthetisch oogpunt, het hoogglans zwarte randje en de harman kardon tekst vindt ik er erg mooi uitzien..
Het tweeter geluid is wel wat beter als bij de HiFi tweeters die erin zaten. Iets zuiverder en geen vervorming bij vol volume.
Speakers in de deuren gaan we komend weekend doen.

Onze sponsors