sandderr53 schreef:Heb alvast een sneak preview gekregen van mijn nieuwe blok, als het goed is wordt hij maandag geleverd.
sandderr53 schreef:Heb alvast een sneak preview gekregen van mijn nieuwe blok, als het goed is wordt hij maandag geleverd.
2,5l is eeeecht veel!sandderr53 schreef:idd mazzel zeg! ik heb op de dag voor de beek tuning dag nog 2,5 liter bijgevuld...
Het gaat hier ook over "exotisch" performance motoren WJ, niet over werkpaard motorenWoosh! schreef:bizar...
ik peil m'n auto nooit..
maar hij staat dan ook zovaak bij de dealer dat ik ervan uit ga dat zij dat wel even doen![]()
ik hoef immers ook nooit ruitenvloeistof bij te vullen![]()
Ik moet ook nog zien of de olie er idd helemaal uit is. Mijn peilstok is namelijk ook nog eens afgebroken, dus kan nu niet meer peilen...peter schreef:2,5l is eeeecht veel!sandderr53 schreef:idd mazzel zeg! ik heb op de dag voor de beek tuning dag nog 2,5 liter bijgevuld...
Dan moet je toch al een heel tijdje (lees: een aantal duizenden km's) niet meer gepeild hebben... De kans dat die 2,5l met 2.500 of 4.000km verbruikt is, is heel klein.
Onze sponsors