@martiio: moet nog ff uitzoeken maar denk dat het kleine kastje defect is dat tussen de draden zit.
mss kan ik er wel een andere voor krijgen ergens.
Spenki's Extreme One JCW Nu Schroefset en GP-imi spoiler
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Zo, dat is ff lang stil geweest hier, kon het topic bijna niet meer terrug vinden
Eerst even erg druk geweest met de installatie van mijn nw hefbrug.
Nu is alles eindelijk klaar en dus ff paar pic's geschoten van het projectje op de brug.
En..... eindelijk een setje verlagingsveren binnen dus het modden kan weer beginnen.
Binnenkort eerst de versnellingsbak vervangen door de Challenge bak en waarschijnlijk nog andere skirts.
Voorbumper met de luchtinlaten is nu ook gespoten.
Binnenkort dus meer........

Zo, dat is ff lang stil geweest hier, kon het topic bijna niet meer terrug vinden

Eerst even erg druk geweest met de installatie van mijn nw hefbrug.
Nu is alles eindelijk klaar en dus ff paar pic's geschoten van het projectje op de brug.
En..... eindelijk een setje verlagingsveren binnen dus het modden kan weer beginnen.
Binnenkort eerst de versnellingsbak vervangen door de Challenge bak en waarschijnlijk nog andere skirts.
Voorbumper met de luchtinlaten is nu ook gespoten.
Binnenkort dus meer........

- Kees en Annet
- Racende reporter
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ziet er goed uit Roy, netjes zo die brug 

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice...
Wss een noob vraag dit, maar is die brug nu alleen om voor of achter iets op te tillen, of past de brug precies tussen de wielen in waardoor je er ook onder kunt staan?
Wss een noob vraag dit, maar is die brug nu alleen om voor of achter iets op te tillen, of past de brug precies tussen de wielen in waardoor je er ook onder kunt staan?
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 27 dec 2011, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij PSG, waar ik heen ga met de MINI als het niet bij de stealer hoeft, hebben ze zo'n brug waar die tussen de wielen past..
Bestaat wrs in verschillende maten en dergelijke en ik vermoed wel dat Roy er rekening mee houdt dat er een MINI op moet kunnen, dus zal wel passen?
Bestaat wrs in verschillende maten en dergelijke en ik vermoed wel dat Roy er rekening mee houdt dat er een MINI op moet kunnen, dus zal wel passen?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Probeer een brug van deze beperkte lengte maar eens 1 meter de lucht in te doen met achterwielen erop, en visualiseer dan waar de voorwielen zich bevinden.
en als je de auto erop in het midden laat balanceren zou het een heel gevaarlijke oplossing zijn ivm kantelen.
Ik vind het een heel mooi apparaat (en de mini ook).
Alleen een stukjeGreyCooperS schreef:Nice...
Probeer een brug van deze beperkte lengte maar eens 1 meter de lucht in te doen met achterwielen erop, en visualiseer dan waar de voorwielen zich bevinden.

en als je de auto erop in het midden laat balanceren zou het een heel gevaarlijke oplossing zijn ivm kantelen.
Ik vind het een heel mooi apparaat (en de mini ook).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Dit is een gewone schaarhefbrug, dus de auto kan er gewoon mee opgetild worden hoor ha ha.
Anders heb ik er toch niets aan.
Ik vond het alleen wel geinig staan om zo eens een Mini te presenteren.
Omdat ie in de laagste stand volledig in de vloer zakt is ie ideaal voor de reparatie's/ombouw/modden aan
die verlaagde mini's waarvan er hier zoveel rondrijden.
Zelfs een verlaagde GP kan er zo mee omhoog met nog dikke rubberblokken er onder
Zal nog wel eens een foto posten met een Mini er op.
Morgen ga ik verder met het projectje: andere challenge bak, verlagen, andere(LED) achterlichten,skirts enz enz.
Gr Roy
Dit is een gewone schaarhefbrug, dus de auto kan er gewoon mee opgetild worden hoor ha ha.
Anders heb ik er toch niets aan.
Ik vond het alleen wel geinig staan om zo eens een Mini te presenteren.

Omdat ie in de laagste stand volledig in de vloer zakt is ie ideaal voor de reparatie's/ombouw/modden aan
die verlaagde mini's waarvan er hier zoveel rondrijden.
Zelfs een verlaagde GP kan er zo mee omhoog met nog dikke rubberblokken er onder

Zal nog wel eens een foto posten met een Mini er op.
Morgen ga ik verder met het projectje: andere challenge bak, verlagen, andere(LED) achterlichten,skirts enz enz.
Gr Roy
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geen probleem inderdaad...
spenki schreef:Zelfs een verlaagde GP kan er zo mee omhoog met nog dikke rubberblokken er onder![]()

Geen probleem inderdaad...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Onze sponsors