haha ja ik zoek steeds weer een excuus dat ik de mini effe mee moet hebben... haha.. denk dat ik er binnenkort maar eenje bij koop.. een leuk cabriotje voor me vrouw.. dan hou ik deze zelf en kan ik echt los gaan op dat ding..
Maar idd wel benieuwd hoe t met de Porsche wielen staat.
Heb wel voorbeelden wat Porsche oranje op zwart gezien en dat was wel gaaf...maar wit op BRG weet ik nog niet..
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
ja ik ben er zelf nog niet helemaal over uit..
normaal ben ik helemaal niet van viperstrepen en andere striping op een auto.. maar zo'n mini kan dat allemaal wel hebben..
vind het ook opzich wel staan bij die auto.. de vraag is alleen of ik hem niet wat onopvalender wil houden.. maarja straks met uitpuilende 911 wielen er onder is het toch al een fout ding haha!
en me vrouw is even een paar dagen in ons huis in zandvoort, en die heeft hem helemaal nog niet gezien.. en heb er ook nix over gezegt.. dus ben benieuwd hoe ze er op reageert en ja idd.. ze is zonder de mini... want die had ik natuurlijk nodig