Getzz GS003 .. Guess who`s back!
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ringen ben ik nog niet zeker van of ik dat ga doen.
Nee, maat van mij had nog een kofferbakstrip in de primer in het magazijn liggen voor weinig. Dus heb ik laten spuiten. Henne heeft mijn chromen kofferbakstrip.GeoBem007 schreef:Netjes.. Heb je de chrome laten spuiten of?
PS: achterlichtringen ook nog
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb jij enkel de strip vervangen of heel het blok?Getzz schreef:Nee, maat van mij had nog een kofferbakstrip in de primer in het magazijn liggen voor weinig. Dus heb ik laten spuiten. Henne heeft mijn chromen kofferbakstrip.GeoBem007 schreef:Netjes.. Heb je de chrome laten spuiten of?
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb het hele blok vervangen. Is net zo makkelijkGeoBem007 schreef:Heb jij enkel de strip vervangen of heel het blok?Getzz schreef:Nee, maat van mij had nog een kofferbakstrip in de primer in het magazijn liggen voor weinig. Dus heb ik laten spuiten. Henne heeft mijn chromen kofferbakstrip.GeoBem007 schreef:Netjes.. Heb je de chrome laten spuiten of?

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He GJ,
Helemaal gemist dat je weer een DS hebt.
Zitten slapen denk ik.
Mooi hoor.
En ook al weer lekker op weg om een aan te passen zie ik.
Annet
Zitten slapen denk ik.
Mooi hoor.
Annet

- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, geeft niet hoor. Ik ben er druk mee bezig maar momenteel wacht ik op een telefoontje van de dealer uit Duitsland met het verlossende woord dat de MINI weer klaar is....de taal omzetten is niet gelukt en nu moet de hele auto gereset worden...met codes uit Munchen. Flink balen opt moment dus.Kees en Annet schreef:He GJ,
Zitten slapen denk ik.
Mooi hoor.
Annet
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even het verhaal hier verder vertellen:
Vorige week woensdag heb ik mijn auto naar een MINI dealer gebracht in Bocholt(Dld). Dit na aanraden van allerlei vrienden en bekenden. De MINI ging erheen om de Duitse taal om te zetten naar Nederlands...Geen enkel probleem en het zou 2 uurtjes duren...Woensdagmiddag kreeg ik telefoon dat de MINI de nieuwe software niet overnam en dat ze het donderdag weer zouden proberen. Donderdag kregen ze het vervolgens ook niet voor elkaar en deed de MINI zelfs niks meer. Op vrijdag ontvingen ze codes van MINI Munchen om de software te resetten zodat ze het opnieuw konden proberen. Vraag me niet waarom dat zo lang duurt en waarom je die codes nodig hebt...Op vrijdag kreeg ik telefoon dat ze het niet konden fixen en dat ze het maandag opnieuw zouden proberen...
Maandagmiddag kreeg ik telefoon dat de computer kapot was en vervangen moest worden. Geheel kosteloos aangezien de computer prima deed toen ik de MINI erheen bracht. Dinsdag zijn ze weer bezig geweest met het inbouwen van de computer...en vanmorgen kreeg ik telefoon dat.......de computer weer kapot is gegaan tijdens de installatie. De dealer had geen idee hoe dit kon gebeuren. Op dit moment staat de MINI aan de pc zodat MINI Munchen morgen via de pc kan kijken wat er nou mis is en waarom het niet lukt.
Met een beetje geluk is hij morgen klaar..en anders overmorgen. Maar eerlijk gezegd heb ik daar weinig vertrouwen meer in....
Vorige week woensdag heb ik mijn auto naar een MINI dealer gebracht in Bocholt(Dld). Dit na aanraden van allerlei vrienden en bekenden. De MINI ging erheen om de Duitse taal om te zetten naar Nederlands...Geen enkel probleem en het zou 2 uurtjes duren...Woensdagmiddag kreeg ik telefoon dat de MINI de nieuwe software niet overnam en dat ze het donderdag weer zouden proberen. Donderdag kregen ze het vervolgens ook niet voor elkaar en deed de MINI zelfs niks meer. Op vrijdag ontvingen ze codes van MINI Munchen om de software te resetten zodat ze het opnieuw konden proberen. Vraag me niet waarom dat zo lang duurt en waarom je die codes nodig hebt...Op vrijdag kreeg ik telefoon dat ze het niet konden fixen en dat ze het maandag opnieuw zouden proberen...
Maandagmiddag kreeg ik telefoon dat de computer kapot was en vervangen moest worden. Geheel kosteloos aangezien de computer prima deed toen ik de MINI erheen bracht. Dinsdag zijn ze weer bezig geweest met het inbouwen van de computer...en vanmorgen kreeg ik telefoon dat.......de computer weer kapot is gegaan tijdens de installatie. De dealer had geen idee hoe dit kon gebeuren. Op dit moment staat de MINI aan de pc zodat MINI Munchen morgen via de pc kan kijken wat er nou mis is en waarom het niet lukt.
Met een beetje geluk is hij morgen klaar..en anders overmorgen. Maar eerlijk gezegd heb ik daar weinig vertrouwen meer in....
Onze sponsors