MiniBen: PW Cooper D - Herprogrammatie: pics + grafiek pg 11
- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
@ speedy & GreyCooperS: goeie tips, zal dat zeker overwegen! Moet ik daar sowieso mee naar de spuiter? Of kan ik het eventueel zelf doen?
@ Geo: Neovo doet het voor me, hij kent er wel iets vanaf. Meer dan mij alleszins. Wat raad je dan aan? Heb geen xenon..
@ Geo: Neovo doet het voor me, hij kent er wel iets vanaf. Meer dan mij alleszins. Wat raad je dan aan? Heb geen xenon..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zelf doen is natuurlijk altijd een optie, maar het "chroom" is redelijk lastig om te schuren en weer te spuiten...
Ik heb het via job(raay) laten doen. Top kwaliteit tegen een faire prijs...
Ik heb het via job(raay) laten doen. Top kwaliteit tegen een faire prijs...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet te lang en zéker niet te warm!
3 minuten op 175graden zou genoeg moeten zijn. Misschien moet je dan wel 2x de oven in, maar zo kort mogelijk en net warm genoeg dat het gaat
3 minuten op 175graden zou genoeg moeten zijn. Misschien moet je dan wel 2x de oven in, maar zo kort mogelijk en net warm genoeg dat het gaat

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Neovo
- Be Mini
Bericht
Tweede was op 150°c met hete lucht. 5min, Die kwam juist te warm
Dus gewoon 5min op 175°c zonder hete lucht,
Die gaat zo los
Eerste was op 175°c zonder hete lucht. 6min Die was perfectFred schreef:Dik! Vind n joey mod eigenlijk gaver bij halogeen lampen dan bij xenons. Op hoeveel graden heb je die "gebakken" en hoe lang?
Tweede was op 150°c met hete lucht. 5min, Die kwam juist te warm
Dus gewoon 5min op 175°c zonder hete lucht,
Die gaat zo los
- Sportspack Mark
- Be Mini
Onze sponsors