R50
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag de scuttels binnen gekregen die ik van Maichel heb overgenomen:
en ik heb witte knipperlichten besteld
Vandaag een mailtje gestuurd naar Klaas voor om de mini te verlagen, morgen kijken naar een goeie autospuiterij om de spartbordranden de grill en de chromen sierstrips in rood te laten spuiten.

Vandaag een mailtje gestuurd naar Klaas voor om de mini te verlagen, morgen kijken naar een goeie autospuiterij om de spartbordranden de grill en de chromen sierstrips in rood te laten spuiten.
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
vind ik ook match ookbeter met je wielenspeedy schreef:Ik zou de oude hoogglans zwart laten spuiten en witte knippers erin![]()
Smaak hegewoon doen wat jij mooi vind maar vind het altijd wel fijn als mensen een eerlijk oordeel geven en niet altijd zeggen " wat gaaf/mooi"
burn rubber not your soul

- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
eensch met bovenstaand heerschap...speedy schreef:Ik zou de oude hoogglans zwart laten spuiten en witte knippers erin![]()
Smaak hegewoon doen wat jij mooi vind maar vind het altijd wel fijn als mensen een eerlijk oordeel geven en niet altijd zeggen " wat gaaf/mooi"

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- jmq
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Mini cooper 116pk R50 uit 2002 originele witte strips dak en spiegelkapjes met nu de km stand van 116542 (wordt nog mee gereden) De mini heeft pas een nieuwe apk gekregen en een onderhouds beurt en nieuwe voor schrijven plus blokken en nieuwe achter remblokken nieuwe velgen met banden.
Opties:
ABS (anti blokkeer systeem) Airco Achterbank neerklapbaar Achterbank neerklapbaar in gelijke delen Airbags Bandenspanningcontrolesysteem Bekleding stof Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte Boordcomputer Buitenspiegels elektrisch verstelbaar Bumpers in carrosseriekleur Centrale deurvergrendeling met afstandsbedieningGlas getint Laklaag uitgevoerd in twee kleuren Lichtmetalen velgen 17" Mistlampen voor Ramen voor elektrisch bedienbaar Remindicator Side-airbags voor Sportonderstel Sport pakket Stuurbekrachtiging.
Opties:
ABS (anti blokkeer systeem) Airco Achterbank neerklapbaar Achterbank neerklapbaar in gelijke delen Airbags Bandenspanningcontrolesysteem Bekleding stof Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte Boordcomputer Buitenspiegels elektrisch verstelbaar Bumpers in carrosseriekleur Centrale deurvergrendeling met afstandsbedieningGlas getint Laklaag uitgevoerd in twee kleuren Lichtmetalen velgen 17" Mistlampen voor Ramen voor elektrisch bedienbaar Remindicator Side-airbags voor Sportonderstel Sport pakket Stuurbekrachtiging.
Onze sponsors