He koemans, mooie bak! Heb je wat meer informatie over die alcantara strip op je dashboard? Net boven het dashboard kastje? Heb je dit ergens laten doen ofzo?
Mooie die carbon deurgrepen logo moet ik ff aan wennen want vind juist het zilveren logo standaard gewoon erg mooi.
Misschien even foto's plaatsen van gehele auto want twee close ups hebben we ook niet veel aan
Ja volgens de locale verkopper kan er dan geen garantie meer gegeven worden op slijtbare materialen , khou em dan ook liever zo , zit sportophanging op en is zeer stevig voor de bochtjes , body roll is echt miniem
Even afgezien van het feit of je het moet doen of niet.....Er worden bij MINI zelf ook JCW verlagingssets verkocht. Waarom zou dat wel mogen en geen extra slijtage veroorzaken en andere verlagingsveren wel? Beetje broodje aap verhaal.
Ik zeg niet dat je moet verlagen (persoonlijk vind ik het wel dat het je wagen af zou maken), maar als ze daardoor geen garantie meer geven is vrij kansloos. Ik had zelfs nog garantie toen er bij onze beide MINI's schroefsetjes onder zaten....
Hoe dan ook, dikke MINI
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *