Wat een rotweek heb ik achter de rug, en de nieuwe week is nog slecht begonnen.
Vorige week woensdag heb ik moeten vaststellen dat er iemand tegen mijn velg en zijpaneel (net voor de linkerdeur) gereden heeft.
Resultaat: beschadigde velg en een mooie deuk in het paneel.
Gelukkig hebben ze de deuk kunnen uitkloppen, je ziet er niets meer van. Jammer genoeg ben ik daardoor wel € 150,- kwijt. Schade aan de velg is nog niet gemaakt.
Maar vandaag reed ik de autosnelweg op en goh, wat reed die Mini raar! Ik naar de kant... Conclusie, platte band... Achteraf vastgesteld dat er een schroef inzit De band was al hevig aan het dampen, die is dus naar de vaantjes. Tbeste van al: die schroef komt 99% zeker vanop de parking bij mij op het werk. Waarschijnlijk door nalatigheid van één van de collega's
Tzit me even tegen, nu mag ik twee runflat-banden gaan vervangen... Terwijl ik eigenlijk vandaag rubber op de ASA's wou gaan leggen
Na 5 weken met de nieuwe Mini te rijden al zo'n pech, ik heb er even geen zin meer in
gelukkig is het allemaal pech waar je MINI niks aan kan doen. Je moet het ook relativeren hé! Jij rijdt iig nog rond in een mega dikke ride, zijn er een hoop dat die ook zouden willen denk ik...
Neemt niet weg dat het wel allemaal vervelend is. Succes met het herstel!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Als je één band veranderd, moet je toch best degene aan de andere kant ook veranderen? Anders zit er toch verschil op slijtage?
Wat betreft 'maauwen over een platte band': ik weet het zelf ook wel, dat ik zoiets moet relativeren
Plezierig is anders... En ja, het valt zo snel nadat iemand tegen mn auto heeft gezeten. Dan staat je hoofd al op springen Vooral als je auto nog gloednieuw is