Martijn's Pepper White Cooper S
- Peter
- Volledig MINI minded!
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Nee, ik ben geen kapper....
Re: Martijn's Pepper White Cooper S
Dank jullie wel!
Lekkage was niet super erg, maar wilde het gewoon laten maken. Kosten vielen uiteindelijk wel mee.
Playmini word volgende investering. Eerst weer even m'n autopotje spekken na deze reparatie en verlagen.
Ik hoef eigenlijk niet eens perse nieuwe uitlaat voor-tot-achter, kun je niet goedkoop alleen demper aanschaffen?
Lekkage was niet super erg, maar wilde het gewoon laten maken. Kosten vielen uiteindelijk wel mee.
Playmini word volgende investering. Eerst weer even m'n autopotje spekken na deze reparatie en verlagen.
Ik hoef eigenlijk niet eens perse nieuwe uitlaat voor-tot-achter, kun je niet goedkoop alleen demper aanschaffen?

- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
AP schroefset besteld. Vandaag audio ingebouwd.

Sub is opgeblazen door vorige eigenaar, dus die moet nog even vervangen worden.

Sub is opgeblazen door vorige eigenaar, dus die moet nog even vervangen worden.

- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Hee Boris, nu weet ik wel wat je van m'n blikjes vind! hahahah
Uitlaat met blauwe eindtips? Link?
Versterker en sub raap ik altijd beetje bij elkaar, geen zin om daar veel geld aan uit te geven. Als we boodschappen doen of iets vervoeren pakken we toch al de auto van m'n vrouwtje....
Trouwens, kleur ingesteld nu die voor 95% matched met Amberkleur van dash...
Uitlaat met blauwe eindtips? Link?
Versterker en sub raap ik altijd beetje bij elkaar, geen zin om daar veel geld aan uit te geven. Als we boodschappen doen of iets vervoeren pakken we toch al de auto van m'n vrouwtje....
Trouwens, kleur ingesteld nu die voor 95% matched met Amberkleur van dash...

- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Woeptiewoep! Schroefset binnen en langere zwarte bouten. Ik kan aan de slag!

Ik hoef toch geen andere stabilisatorstangen/camberlinks te hebben om de set te kunnen monteren voor- en achterkant?

Ik hoef toch geen andere stabilisatorstangen/camberlinks te hebben om de set te kunnen monteren voor- en achterkant?

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Niets hoeft alles mag
Mooie set trouwens

Mooie set trouwens

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Dank je Casper!
Dus ik heb nu alles compleet zo?
Dus ik heb nu alles compleet zo?

- speedy
- NMC Legend
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Wat een verschil he
Mooie auto hoor ziet er erg goed uit 

Onze sponsors