Werken die dan standaard niet? Ik heb er laatst met een lampje in geschenen en toen liepen ze door tot de wielkasten.
Ik heb nu 2 van de 4 strobe-lights erin zitten.
Nu nog verzinnen waar ik de andere 2 neerzet. Wil ze eigenlijk in de mistlamp unit plaatsen.
En dan uitzoeken hoe ik de kabel naar binnen krijg getrokken...
Iemand tips?
Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Kom ik vanmorgen naar buiten... Staat daar de buurman met de sleutels van zijn Golf in de hand een beetje beduusd te kijken. Geen Golf meer op de oprit. Is vannacht gewoon gejat. Totaal geen braak of glasschade.
De Mini stond er naast en daar stonden geen voetstappen in de sneeuw omheen dus die hebben ze gelukkig met rust gelaten.
M'n Passat was ook met rust gelaten. Waarschijnlijk omdat in de Mini en Passat een klasse 3 alarm zit en in de Golf van de buurman niet. (hoop ik althans).
Al met al geen lekker vertrouwd gevoel...
De Mini stond er naast en daar stonden geen voetstappen in de sneeuw omheen dus die hebben ze gelukkig met rust gelaten.
M'n Passat was ook met rust gelaten. Waarschijnlijk omdat in de Mini en Passat een klasse 3 alarm zit en in de Golf van de buurman niet. (hoop ik althans).
Al met al geen lekker vertrouwd gevoel...
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ze zijn wel bezig bij me buurman hebben ze van de week ingebroken terwijl hij lag te slapen niets meegenomen. alleen doorzocht en de autosleutels meegenomen. Porsche 911 uit 2010 Zelfs de laptops op de eetkamertafel laten staan.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zit weer met wat in mijn hoofd:
Driving-lights: Ja of Nee.... en indien "Ja" Chroom of Zwart.
Kom maar binnen met jullie adviezen.
Driving-lights: Ja of Nee.... en indien "Ja" Chroom of Zwart.
Kom maar binnen met jullie adviezen.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Maar hij had al een 14% bijtellings Focus besteld.
Heeft nu tijdelijk week een Golf gekregen... LOLnielz schreef:hopen dat ze hem niet vinden, zodat hij een bv. GTI'tje kan kopen ofzo.
Maar hij had al een 14% bijtellings Focus besteld.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
chromen drivinglights passen beter bij de rest van de auto.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
En in de driving lights zouden ook mooi de Strobe lampjes weggewerkt kunnen worden
Wat is een goed merk?
Wipac of heeft iemand anders tips of ze zelfs misschien liggen?
Ik zie de Wipac op ebay in de UK regelmatig voorbij komen...

Wat is een goed merk?
Wipac of heeft iemand anders tips of ze zelfs misschien liggen?
Ik zie de Wipac op ebay in de UK regelmatig voorbij komen...
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Ik had de wipac's op mijn vorige Mini, ook gekocht via Ebay UK. Prima lampjes en prijs/kwaliteit verhouding. Ik had in de R50 de kabeltjes met mijn grootlichten verbonden, en nooit geen problemen ondervonden 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ja, maar in de R59 is dat met aansluiten niet zo makkelijk (Canbus systeem geeft foutmeldingen - zoek op "canbus")
Gr, Marcel
Onze sponsors