ja dat schrapen hoort erbij, anders is het niet cool. En je bent nog niet eens verlaagd, moet je nagaan hoe het bij ons is... Maar er zit een lip onder die bumper (bij jou ook) die je er heel gemakkelijk af kunt halen. Niet dat ik dat gedaan heb, want schrapen = cool, maar het kan dus..
Ben ook erg benieuwd hoe het wordt bij ons!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
eerste of tweede week januari ging ie weg toch?
ik heb je topic even doorgebladerd en ik ben nog niet helemaal over.
Dat komt denk ik ook omdat ik de LCI heb. die is ook weer iets anders.
maar zal eens een rondje omrijden en de auto's naast elkaar zetten en goed bekijken.
en ik zit nu denk ik ook te veel met met de jcw bumper in mijn kop.
die ik net als de skirts wel HEUL dik vind!!
ik twijfel extreem tussen jouw uitlaat en er een op maat laten maken in rvs.
tja helaas is money ook een kwestie.....
Omdat er spuitkosten ook nog staan te wachten...
Om eerlijk te zijn denk ik dat je voor je Cooper beter een custom uitlaat kunt laten maken, dat scheelt je enorm in kosten. Of je probeert een standaard Cooper S uitlaat voor weinig te kopen en daar op termijn een paar mooie eindstukken op laten zetten.
Milltek is natuurlijk een super uitlaat alleen gaat op een Cooper nooit zo dik klinken als op een Cooper S. Van het geld wat je dat scheelt kun je weer de bumper laten spuiten en mss zelfs nog wel een S voorbumper kopen.
Ik gun Jorge van harte de verkoop van z'n uitlaat hoor, daar gaat het niet om!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
geen probleem Maar ik heb nu voor gratis een originele S uitlaat en die klinkt wrs exact hetzelfde op m'n diesel als een gebruikte Milltek van 700 euri. That's it.
Die uitlaat hoort gewoon onder een S, daar komt 'ie tot z'n recht.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *