De 'I' en de 'II'
- CassieK
- Leerling Mini lid
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: De 'I' en de 'II'
Gave Porsche zeg, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!
Jammer van de GP's, maar ben er zeker van dat je hier ook erg van zult gaan genieten!

Dat heb ik dus ook.....speedy schreef: ben wel erg benieuwd naar de nare ervaring met het merk bmw/mini eigenlijk.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Peet, je woont niet te ver weg, wanneer gaan we een ritje doen in die Porsche? 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dagelijks wat minuten, namelijk van de voordeur tot aan de garage. Dan ben je dat compleet vergeten. Bij instappen snap je de vorige keuze niet meer en na het starten ben je alles vergeten. Dan weet je niet eens meer of je al koffie hebt gedronken.. ( stel ik me zo voor)ajede schreef:Hahaha, ben heel blij met de Mini..maar kom op zeg, dit is toch wel ff heeeele andere koek, zeg maar gerust de allerbeste gevulde koek die er is bijna, WOW!!
Helemaal top man je nieuwe bolide, zou niet te lang druilen om de Mini's.....![]()

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Raymond schreef: Dan weet je niet eens meer of je al koffie hebt gedronken.. ( stel ik me zo voor)

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
louisvdd76 schreef:Raymond schreef: Dan weet je niet eens meer of je al koffie hebt gedronken.. ( stel ik me zo voor)

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Ondanks dat het jammer is van de GP's, wat een prachtige Porsche!!! Daar ga je vast en zeker heel veel rijplezier in beleven! En, voor velen (waaronder mijzelf) blijft een Porsche 911 het summum, zéker als het een turbo betreft. Veel mooie kilometers
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prachtige opvolger! Wat een beestachtige wagen!

Welke kleur is dat?
Jammer van de MINI's, misschien handig om te vermelden dat een evt nieuwe eigenaar nog op zaken moet letten bij deze auto's? Of lag het puur aan de dealer en mankeerde de auto('s) niet zoveel?

Welke kleur is dat?
Jammer van de MINI's, misschien handig om te vermelden dat een evt nieuwe eigenaar nog op zaken moet letten bij deze auto's? Of lag het puur aan de dealer en mankeerde de auto('s) niet zoveel?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- GPM
- 4 op een rij!
Bericht
Thanks iedereen!
Ik ben er inderdaad heel erg blij mee en kom zeker op de FS, of een andere meeting als het uitkomt. @Raymond, Tenminste.....als ik me nog kan herinneren waar ik heen zou nadat ik 'm start
Zoals ik al aangaf wil ik niet in detail treden, maar het geschil betrof 1 van de 2. Daar is volgens BMW/MINI niets mee aan de hand en hebben daar dan ook het volste vertrouwen in.
@Berthil, ben ik in zekere mate met je eens. Echter in dit persoonlijke geval kreeg het rationele (service en een solide basis voor een vertrouwde toekomst met het merk) voorrang op het emotionele (uiterlijk, de PR beleving etc)
Ik zal zeker aan het nieuwe merk moeten wennen, maar dat komt ongetwijfeld helemaal goed
Ik ben er inderdaad heel erg blij mee en kom zeker op de FS, of een andere meeting als het uitkomt. @Raymond, Tenminste.....als ik me nog kan herinneren waar ik heen zou nadat ik 'm start

Zoals ik al aangaf wil ik niet in detail treden, maar het geschil betrof 1 van de 2. Daar is volgens BMW/MINI niets mee aan de hand en hebben daar dan ook het volste vertrouwen in.
@Berthil, ben ik in zekere mate met je eens. Echter in dit persoonlijke geval kreeg het rationele (service en een solide basis voor een vertrouwde toekomst met het merk) voorrang op het emotionele (uiterlijk, de PR beleving etc)
Ik zal zeker aan het nieuwe merk moeten wennen, maar dat komt ongetwijfeld helemaal goed

Great minds think alike
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok, dus als ik het goed begrijp was de aankoop van je 911 Turbo een overwogen rationele keuze? Goed om te weten, dan kan ik dat in de toekomst ook zo aan mijn wederhelft verkopen

- GPM
- 4 op een rij!
Bericht
LOL!frankie schreef:Ok, dus als ik het goed begrijp was de aankoop van je 911 Turbo een overwogen rationele keuze? Goed om te weten, dan kan ik dat in de toekomst ook zo aan mijn wederhelft verkopen![]()

Great minds think alike
Onze sponsors