Mush's 9th project. For sale!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Mush's 9th project

02 jun 2014, 18:56

Over de kleuren: ik denk dat blauw dak met blauwe c-stijlen erg mooi kan zijn, het haalt wel identiteit een beetje uit de achterkant. In dat geval kan je c-stijlen ook zwart maken... heb het even grof in Photoshop gezet en beide geven achterkant wel heel eigen gezicht.

Qua wielen zou ik niet in knalkleur (meer) gaan; er rijden hier ook twee sjakies rond met fluorvelgjes en het is het niveau Ken Block. Dat past hélémaal niet bij je imago, Rob :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2014, 20:17

Ik denk dat het zwart dak wordt met blauwe bips. Dus bovenkant van de C stijlen zwart en het onderste gedeelte blauw. Ben wel met je eens dat die contrasterende C stijl typisch Clubman is, maar iets anders is ook wel weer eens leuk.

Wielen krijgen geen fluorkleur ;)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2014, 22:24

Ben benieuwd naar het eindresultaat man! Zal vast wel weer mooi worden gok ik zo... 8)
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
PjV
Be Mini
Be Mini

02 jun 2014, 22:29

Gewoon een dikke rally-bus van maken...
Mooie gouden velgen, een dikke luchthapper op de motorkap en 555 stickers overal :mrgreen:
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2014, 22:52

PjV schreef:Gewoon een dikke rally-bus van maken...
Mooie gouden velgen, een dikke luchthapper op de motorkap en 555 stickers overal :mrgreen:
x2 8)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2014, 22:56

:)
Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jun 2014, 09:00

Gulf, Martini, JP Special, Red Bull; het blijven speciale racekleuren maar passen imho niet zomaar op elke auto. Maak het gewoon uniek en eigen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2014, 12:27

Ja oranje met blauw is wel ubercool. Maar aangezien het WK er aan komt en ik niks met voetbal heb wil ik daar liever niet mee geassocieerd worden. Ik denk er nog even over na..

Meanwhile; aangezien hij nu toch een beetje werkeloos voor de deur staat alvast maar begonnen om wat dingen te modden die hier voor de deur wel kunnen. Dus:

Situatie voor:

Afbeelding
Afbeelding

Some parts removed:

Afbeelding
Afbeelding

En de AEM CAI erin met alu aanzuigbuis, open luchtfilter en BSH oil catch can:

Afbeelding

En de luchtaanvoer vanaf de scoop gemonteerd. De AEM maakt ook gebruik van de OEM aanvoerpijp dus hij krijgt nu van zowel de originele aanzuigbuis als via de de scoop maximum koude lucht:

Afbeelding

De aanvoer sluit naadloos aan op de airbox:

Afbeelding
Afbeelding

Al met al nog geen half uurtje werk.

We gaan weer even verder klooien!
Laatst gewijzigd door mushrop op 03 jun 2014, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Craen89
Be Mini
Be Mini

Re: Mush's 9th project AEM CAI p.7

03 jun 2014, 12:46

:icon_top: ziet er goed uit Rob!

Btw blauw met oranje details is wel gruwelijk rob ondanks dat je geen voetbal fan bent!
Maar zelf zou idd voor blauw/blauw gaan en bovenste gedeelte zwart dus stijlen en dak!
En velgen oranje en nog wat details oranje denk dat wel ubercool :icon_top:
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

03 jun 2014, 12:57

Blauwe wielen wordt een overkill denk ik..
Wat dacht je van rood?

Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2014, 14:58

Mwah, rood wordt het niet. Thnx voor de input iig Richard!

Ondertussen klooien we lekker verder. C stijlen gedemonteerd om de wrap eraf te halen ter voorbereiding van het spuitwerk. Ook de achterlichten gedemonteerd want daar zit een laagje plastidip op en dan vind ik niet zo fraai. Ook koplampringen verwijderd en ontdaan van de plastidip aangezien die in kleur gespoten gaan worden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En terwijl ik daar mee bezig was kwam de postbode nog wat brengen

Afbeelding

Het ging me eigenlijk alleen om de knoppen want heb nu carbon maar nog wel de grijze knoppen. En da's niet mooi vind ik. Ga ze er zo even in knutselen dus daar volgen nog plaatjes van

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2014, 14:59

Pff dik ding Rob maar daar hadden we het van de week al over. Op MT forum zie je ze heel veel heb ze hier nog niet voorbij zien komen volgens mij. :icon_top:

En als die klep toch open is kan je meteen het blokje even schoonmaken toch want heet word het blok niet momenteel :()
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2014, 15:02

klopt Cas!

Hij moet idd even goed schoongemaakt worden, hij is wat zanderig overal.. :feest

Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

03 jun 2014, 15:10

Nice nice nice!! Ik wil ook zwarte knopjes :|
Dan kan ik die overige carbon kapjes bestellen..
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2014, 15:23

Nu je dat AEM hitteschild niet gebruikt, gaat dan de kunststof luchtinlaat vanaf de scoop niet vervormen of smelten?

Terug naar “Show your ride”