Robbert,
De houder van base afhalen dmv 1 schroef, zoals je ook doet als je de achterkant op de clip schroeft.
In de clip een gat boren iets rechts van het midden, doe je in het midden kun je het moertje niet kwijt.
Dan de houder plaatsen, moertje erachter en vast schroeven.
Henk
R57 Cooper WORKS,Montage van de Mod. P11
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Re: R57 Cooper WORKS Winterset gemonteerd P8
Vandaag toch maar de winterset onder de Works gezet.

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
ze hebben vandaag bij mij goed hun werk gedaan 
mooie set iig
Re: R57 Cooper WORKS Winterset gemonteerd P8
he die heb ik ook...minihenkie schreef:Vandaag toch maar de winterset onder de Works gezet.

mooie set iig

- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Re: R57 Cooper WORKS Winterset gemonteerd P7
Bij mij vandaag ook, moest op pad. Dus eerst maar even werkkleren aangedaan om velgen te wisselen.
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag bij de post de korte mini antenne ontvangen, en gelijk erop gezet.
Gaaf... kijken hoe het ontvangst is.

Volgende update..... JCW veerpootbrug.

Gaaf... kijken hoe het ontvangst is.

Volgende update..... JCW veerpootbrug.

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Heb je hem nu pas binnen? Tante post had geen haast met de feestdagen, gelukkig past het veel plezier ermee

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
idd, gister pas binnen gekregen... maar gelukkig zit hij erop..
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Vanmorgen Louis getroffen die onderweg was naar Minimeeting om de JCW veerpootbrug over te nemen.
Even staan kletsen over de mini etc, en Louis liet even zijn geluid horen. Klinkt wel leuk met die ploffen, wist niet hoe het zou zijn met downpipe. Mocht hij gebruikt langskomen dan wil ik hem wel.
Bij thuiskomst de JCW veerpootbrug gemonteerd.
Volgende is wachten op de post voor de instapverlichting onder de deur in LED.

Louis zei me: wat ik nog zou doen is spoorverbreders monteren, komen wielen verder naar buiten.
Ben persoonlijk niet van spoorverbreders, lijkt me ook invloed te hebben op de wegligging.
Wat zeggen jullie DO or DON'T monteer spoorverbreders???
En: mag het APK technisch.. dacht dat het niet mocht maar weet niet zeker
Even staan kletsen over de mini etc, en Louis liet even zijn geluid horen. Klinkt wel leuk met die ploffen, wist niet hoe het zou zijn met downpipe. Mocht hij gebruikt langskomen dan wil ik hem wel.
Bij thuiskomst de JCW veerpootbrug gemonteerd.
Volgende is wachten op de post voor de instapverlichting onder de deur in LED.

Louis zei me: wat ik nog zou doen is spoorverbreders monteren, komen wielen verder naar buiten.
Ben persoonlijk niet van spoorverbreders, lijkt me ook invloed te hebben op de wegligging.
Wat zeggen jullie DO or DON'T monteer spoorverbreders???

En: mag het APK technisch.. dacht dat het niet mocht maar weet niet zeker

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: R57 Cooper WORKS, JCW veerpootbrug gemonteerd
Nadeel van op oem velgen rijden..... Zijn smal en staan iel onder je auto. Daarom kan je met spacers werken. Het is natuurlijk beter om zonder te rijden en gewoon een velg met gunstigere maten te monteren, maar het kan prima. Heb ook met me eerste winterset (R99 velg) met spacers gereden (15mm) maar koop wel kwaliteit dan zoals H&R ofzo. Geen troep!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Spacers is zeker geen issue in NL.
Ik zal mijn ogen en oren open houden voor zo'n downpipe. Kom nog weleens wat tegen.
Veel plezier ermee.
Ik zal mijn ogen en oren open houden voor zo'n downpipe. Kom nog weleens wat tegen.
Veel plezier ermee.
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Robbertkoppies heeft volgens mij downpipe tk staan
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
Klopt, dat is die in de link boven jouw bericht staat.
Is niet van AKAprovic, geen kat en Delete R..
Is niet van AKAprovic, geen kat en Delete R..
- minihenkie
- Mod virus alert!
Bericht
ben onbekend met dit.. maar rijdt je dan zonder kat??? En hoe zit het dan met de emissie waarden voor APK?
Laatst gewijzigd door minihenkie op 05 jan 2015, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.