LosCreepers' HB R53 - Great success!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: LosCreepers' HB R53 - Verlaging + LMs
Of een setje OZ F1 meerdelig

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik vind eerlijk gezegd de oz nog veel dikker staan 8-)
prachtig zo
prachtig zo

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
X2speedy schreef:ik vind eerlijk gezegd de oz nog veel dikker staan 8-)
prachtig zo
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Manick
- Sponsor
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Ultraleggera's er lekker onder knallen, staat gruwelijk zo! 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Dani V
- Nieuwsgierig
Bericht
De OZ staat wel echt super zeg, oogt inderdaad veel groter.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Re: LosCreepers' HB R53 - Goodies in verkoop?
Inmiddels weer wat maandjes verder, auto ziet er niet helemaal meer hetzelfde uit als voorheen! Ik heb de wielen gewisseld voor gouden Ultraleggera’s met spiksplinternieuwe Hankook S1 evo’s. Het was misschien niet zo handig om nog zoveel kosten te maken, aangezien ik nu eigenlijk op het punt sta om de Mini weg te doen. De Mini krijgt aanstaande vrijdag zijn 60.000km beurt bij de Mini dealer in Den Haag, waar hij dan van A tot Z volledig in onderhoud is geweest.
Aangezien ik zeker weet dat de auto meer op gaat leveren als ik de goodies er weer vanaf haal, wordt de auto weer teruggebouwd naar standaard hoogte en standaard wielen. Ik heb dus straks een aantal goodies ‘over’ die ongeveer 3500-4000km hebben meegemaakt (Cobra EVO1 schroefset, Milltek resonated uitlaat) en een set velgen die ongeveer 1500km hebben meegemaakt (één krasje op één spaak, verder schadevrij met dus als nieuwe Hankook S1’s in 205/40/17). Mocht daarin interesse zijn, hoor ik dat graag.
De auto zelf komt dus ook te koop binnenkort, ik wilde hem eigenlijk inruilen bij een handelaar voor een andere auto. Helaas kijkt een handelaar alleen naar bouwjaar en type, verder interesseert hem het niet zoveel. De staat van de auto, het aanwezig zijn van alle opties, de kilometerstand, feit dat het een origineel Nederlandse auto met NAP en van A-Z bij dezelfde dealer onderhouden is, telt blijkbaar niet mee… Ik zoek eigenlijk iemand die dat wél kan waarderen, want zo vaak komt dat niet voor! Vandaar dat ik hier nog even een balletje opgooi, voordat hij straks echt de verkoop in gaat!
Reden van verkoop heeft te maken met twee dingen; eerste is dat ik gewoon niet zo lang met een auto doe en graag weer op zoek ga naar wat anders moois of exclusiefs, de tweede is dat ik een vrij slechte rug heb en lage stugge kleine autootjes dan eigenlijk helemaal niet handig zijn om in te rijden… De opvolger zal dus iets luxueuzer, comfortabeler en vooral minder laag worden… Het lage stuiteren doe ik dan wel in mijn oldtimers!
Aangezien ik zeker weet dat de auto meer op gaat leveren als ik de goodies er weer vanaf haal, wordt de auto weer teruggebouwd naar standaard hoogte en standaard wielen. Ik heb dus straks een aantal goodies ‘over’ die ongeveer 3500-4000km hebben meegemaakt (Cobra EVO1 schroefset, Milltek resonated uitlaat) en een set velgen die ongeveer 1500km hebben meegemaakt (één krasje op één spaak, verder schadevrij met dus als nieuwe Hankook S1’s in 205/40/17). Mocht daarin interesse zijn, hoor ik dat graag.
De auto zelf komt dus ook te koop binnenkort, ik wilde hem eigenlijk inruilen bij een handelaar voor een andere auto. Helaas kijkt een handelaar alleen naar bouwjaar en type, verder interesseert hem het niet zoveel. De staat van de auto, het aanwezig zijn van alle opties, de kilometerstand, feit dat het een origineel Nederlandse auto met NAP en van A-Z bij dezelfde dealer onderhouden is, telt blijkbaar niet mee… Ik zoek eigenlijk iemand die dat wél kan waarderen, want zo vaak komt dat niet voor! Vandaar dat ik hier nog even een balletje opgooi, voordat hij straks echt de verkoop in gaat!
Reden van verkoop heeft te maken met twee dingen; eerste is dat ik gewoon niet zo lang met een auto doe en graag weer op zoek ga naar wat anders moois of exclusiefs, de tweede is dat ik een vrij slechte rug heb en lage stugge kleine autootjes dan eigenlijk helemaal niet handig zijn om in te rijden… De opvolger zal dus iets luxueuzer, comfortabeler en vooral minder laag worden… Het lage stuiteren doe ik dan wel in mijn oldtimers!
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Jammer dat hij weggaat, man. Is een prachtexemplaar! Wat wordt de richtprijs als hij weer standaard is?
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Dat weet ik nog niet precies... Beetje afhankelijk van wat ik voor de onderdelen los terug krijg, wil niet helemaal leeg lopen op deze auto. 
Uitlaat, velgen en schroefset staan te koop hier op het forum in de daarvoor bedoelde secties.

Uitlaat, velgen en schroefset staan te koop hier op het forum in de daarvoor bedoelde secties.
Laatst gewijzigd door LosCreepers op 10 apr 2015, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Zal ook hier even de huidige status van de auto updaten, met gouden Ultra's!

1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Atakan
- Enthousiast
- Contacteer:
Onze sponsors