Thanks allemaal! Dit is inderdaad een upgrade waar ik elke rit plezier van heb, echt heel fijn. Zo'n stuur zou eigenlijk standaard moeten zijn, zeker in een JCW. Maar goed, nu hebben we in ieder geval wat te modden.
Zoals ik in het verkooptopic al aangaf, een van de allerbeste mods die je kan doen.
En de reden: is niet uit te leggen, moet je gewoon ervaren en doen.
Vind het super mooi zo'n stuur, ben wel heel nieuwsgierig... Heeft iemand ervaring met verschil tussen vol leer en die met alcantara erop? Dat lijkt me namelijk ook wel fraai
iDuc schreef:Vind het super mooi zo'n stuur, ben wel heel nieuwsgierig... Heeft iemand ervaring met verschil tussen vol leer en die met alcantara erop? Dat lijkt me namelijk ook wel fraai
Ik heb ook de leer met alcantara versie.
Reden, vindt het beter passen bij de rest van het interieur.
Stuurt super en is zoals Speedy al zegt iets gevoeliger voor slijtage.
Maar je kunt alcantara goed onderhouden en schoonmaken dus ik heb er persoonlijk niet zoveel last van.
Aanrader dus een echt Jcw stuur, welke van de twee je ook kiest
Weer even tijd voor een update. Het is inmiddels alweer een maandje geleden, maar om te beginnen nog even een paar foto's van de Clubman in de Zwitserse sneeuw. We hebben een topweek gehad en zijn ook nog naar de Autosalon van Genève geweest (waar MINI helaas de grote afwezige was...).
Hoewel ik de R112's die ik voor de zomer heb qua design een stuk mooier vind dan de Crown Spokes, was ik er wel achter dat ik zwarte wielen toch wel dikker vind onder onze Clubman. Ik heb daarom besloten om de R112's zwart te laten poedercoaten en daarmee ben ik meteen van de stoeprandschade af die de velgen bij aanschaf al hadden. Ik ben zelf heel tevreden met het resultaat. Hier wat plaatjes:
En tenslotte nog een paar plaatjes van de geweldige rit die we gisteren met de Miniacs hebben gereden