Moonwell's F55 Cooper - Orange/Black
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Moonwell's F55 Cooper
Auw, die eerste kras doet altijd pijn!! Tweede ook trouwens, ...best jammer inderdaad dat 'we' zo met elkaars spullen omgaan. Gelukkig weg kunnen poetsen, fijn. 

"Orange is the happiest color!"

- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
wat nu? iemand een tip? (ik heb broeit nummer 855032)
heb precies hetzelfde, net even zoekfunctie gebruikt van newminiclub, vind ik je post. Heb je een oplossing? De houder is prima maar de proclip is gewoon te groot of zo iets…Moonwell schreef:Dank je wel!AvRijs schreef:Hoi Moonwell,
Heb hem voor je deur zien staan. Mooie kar en gave kleur.
Gefeliciteerd !
Argh vanochtend kwam mn Brodit Proclip + houder en wilde ik m net gaan installeren... Past ie niet!! Lijkt niet of 'ie te lang is. Maandag maar even bellen hoe dat zit.
Dan maar m'n newminiclub sticker gaan plaatsen. Even een mooi plekje voor vinden

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Is er nog niet. Wij hebben de allernieuwst MINI's (heb het zelfs op een meeting geprobeerd!!) en er zit een verschil in. Brodit moet met een nieuw model komen voor ons. Helaas nog geen ander mooi alternatief kunnen vindenMak schreef:heb precies hetzelfde, net even zoekfunctie gebruikt van newminiclub, vind ik je post. Heb je een oplossing? De houder is prima maar de proclip is gewoon te groot of zo iets…Moonwell schreef:Dank je wel!AvRijs schreef:Hoi Moonwell,
Heb hem voor je deur zien staan. Mooie kar en gave kleur.
Gefeliciteerd !
Argh vanochtend kwam mn Brodit Proclip + houder en wilde ik m net gaan installeren... Past ie niet!! Lijkt niet of 'ie te lang is. Maandag maar even bellen hoe dat zit.
Dan maar m'n newminiclub sticker gaan plaatsen. Even een mooi plekje voor vinden

- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
er is toch sinds de introductie nog niets gewijzigd aan het dash (navi unit)of wel?
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
wat een toestand, omdat dat bluetooth streamen zo moeilijk ging, dacht ik, koop een mooie oplossing om mijn ifoon in te zetten, past hij niet
laten we elkaar op de hoogte houden als er 1 uitkomt die wel moet passen :-)
ik heb in ieder geval een brodit proclip over voor een f55/f56 van vóor 1 juli 2015
wie het wil, mag hem hebben / komen halen
ik heb in ieder geval een brodit proclip over voor een f55/f56 van vóor 1 juli 2015
Laatst gewijzigd door Mak op 20 okt 2015, 17:57, 2 keer totaal gewijzigd.

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Waar heb je m gekocht? Ik heb mn geld terug gekregenMak schreef:wat een toestand, omdat dat bluetooth screamen zo moeilijk ging, dacht ik, koop een mooie oplossing om mijn icoon in te zetten, past hij niet
- Mak
- Mod virus alert!
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
dealer had het over rond de 35 kleine wijzigingen
per 1 juli best een aantal wijzigingen hoor, klein maar meer dan je denktspeedy schreef:er is toch sinds de introductie nog niets gewijzigd aan het dash (navi unit)of wel?
dealer had het over rond de 35 kleine wijzigingen

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht 
Dat dacht ik ook maar schijnbaar zit het verschil aan de zijkant. De voorkant zit vast aan de rand van de cirkel en de achterkant net naast de ventilatierooster. Naast de ventilatierooster zitten 2 randjes normaliter maar bij mij (lees. de nieuwere F55/F56's) zit er maar 1 randje... Een foto zegt meer dan woordenspeedy schreef:er is toch sinds de introductie nog niets gewijzigd aan het dash (navi unit)of wel?

- speedy
- NMC Legend
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
welk productnummer heb jij speedy?speedy schreef:
jou foto is onzichtbaar

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Moonwell's F55 Cooper