Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja inderdaad.. dat is wel dik op die foto.
Ja 100% - heb het geprobeerd en deze slang is veelte groot qua diameter.
Thanks!!
Thanks Louis, denk het ook!louisvdd76 schreef:Zal dik worden!
De slang zal niet van de turbo naar de intercooler lopen. Deze is veel langer. En gelijk bij de N14 en N18.
Ik gok links vooraan ergens. Bel anders Klaas even.
Dat gaat heel fraai staan! En armsteun is altijd goed. Waar heb je de bumperset gekocht en waar ga je het laten spuiten?MisterTUDOR schreef:En ja hoor.. dankzij Speedy (Daïel) moest ik toch maar de stap ondernemen om een JCW-bodykit aan te kopen.![]()
Binnenkort laten herspuiten en dan monteren!
En ja.. voor het gezegd wordt - er komt een challenge diffuser op.
En ook een armsteun gekocht want die had ik nog niet haha.
Volgende update zal met alles gemonteerd zijn!
Ben zo benieuwd!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja ook vooral zin in die armsteun idd haha!mbvandenberg schreef: ↑03 dec 2018, 20:18Dat gaat heel fraai staan! En armsteun is altijd goed. Waar heb je de bumperset gekocht en waar ga je het laten spuiten?
Mooi adres is dat voor MINI onderdelen, heb er ook e.e.a. gekocht. Heb geen ervaring met spuiters, zelf nog niet nodig gehad. Hopelijk kunnen anderen hier op het forum je hiermee helpen. Succes !MisterTUDOR schreef:Ja ook vooral zin in die armsteun idd haha!mbvandenberg schreef: ↑03 dec 2018, 20:18Dat gaat heel fraai staan! En armsteun is altijd goed. Waar heb je de bumperset gekocht en waar ga je het laten spuiten?
Gekocht bij MiniTeile24 in Duitsland.
Ik weet nog niet waar ik het ga laten spuiten.. jij een goed (prijs/ kwaliteit) voorstel?
Hahaha top! Oké!