mja eigenlijk heb je wel gelijk.
maar was aant denken om alleen de aero skirt te gebruiken maar ben zelf nog niet zeker..kan niet echt foto's vinden met een park lane dat alleen de aero skirt heeft.
Lorr's Park Lane
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Let op dat dit wel eens een tankbaan kan zijn, en zo'n ding wil je echt niet tegenkomen.
Die steken zo'n weg natuurlijk over zonder te kijken en merken niet eens dat je je auto erop totalloss rijdt. En ze gaan verdomd hard !
Maar wel leuk.
Die steken zo'n weg natuurlijk over zonder te kijken en merken niet eens dat je je auto erop totalloss rijdt. En ze gaan verdomd hard !
Maar wel leuk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Lorr
- Mod virus alert!
Bericht
Na een tijdje inactief te zijn heb ik terug enkele mods gedaan aan de mini.
Zo heb ik een K & N 57i sport luchtfilter geplaatst!

Ben nog aan het denken hoe ik het best kan zorgen voor een goede lucht aanzuiging. Maar dat is voor later
Enkele dagen daarna naar Beek gegaan, voor een software aanpassing en RVS remleidingen laten plaatsen.

- 124PK @ 6000 RPM
Rollenbank filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=kn7tMiGfVHs
Zo heb ik een K & N 57i sport luchtfilter geplaatst!

Ben nog aan het denken hoe ik het best kan zorgen voor een goede lucht aanzuiging. Maar dat is voor later

Enkele dagen daarna naar Beek gegaan, voor een software aanpassing en RVS remleidingen laten plaatsen.

- 124PK @ 6000 RPM
Rollenbank filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=kn7tMiGfVHs
- Der Abt
- Be Mini
Bericht
Mooie aanpassingen Lorr.
Ziet er goed uit.
Ik denk dat op de grafiek 92,5KW staat op 6000 toeren, dit betekent 125,8pk Lorr
Wel een kleine opmerking op de dyno run, met de motorkap open bekom je wel waarden die niet echt realistisch zijn.
Ziet er goed uit.
Ik denk dat op de grafiek 92,5KW staat op 6000 toeren, dit betekent 125,8pk Lorr

Wel een kleine opmerking op de dyno run, met de motorkap open bekom je wel waarden die niet echt realistisch zijn.
Laatst gewijzigd door Der Abt op 06 apr 2008, 22:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors